Anmeldt d. 23. august 2020 fra mobile enheder

Min kone, vores søn på 4 år og vores datter på 8 måneder boede i en Wild West hytte i Lego Holiday Village. For det første var servicen ved indtjekningen venlig og oprigtig. Hytten var helt fantastisk, ren og hyggelig. Udtjekningen var også helt kanon. Lone i receptionen skal have stor ros for hendes engagement og varme måde at være på. Jeg kan varmt anbefale at bo i Lego Holiday Village.

Tak, 361dann
Anmeldt d. 14. august 2020 fra mobile enheder

Vi boede i Legoland Village uden for parken i en fantastisk Ninjago-hytte. Idyllisk beliggenhed i naturskønt område, lækre rekreative områder med skovstemning, andedam og klappedyr.
I området er der et væld af legepladser, hoppepuder og tarzanbane.
Der er ligeledes en fin døgnåben reception med servicemindet personale, restaurant, take-away og shoppingmulighed.
Parken var som altid en fornøjelse for både store og små.

Tak, H184KBheidih
Anmeldt d. 11. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig fin oplevelse.
Kanon søde personale, over alt på stedet.
Virkelig flot område. Ideelt for børn i alle aldre...
God mad.. Ikke mindst.
Det var bare ikke alle besøgende der havde forstået vigtigheden af, det sprit der var stillet frem alle steder.

Tak, allanjG2018OC
Anmeldt d. 5. august 2020

Et super dejlig weekend med børn og familier.som anbefales. vi vil sikkert gentage det igen næste år.
Et fantastik hytte ,
fantastik service og fantastik kunde service.
meget venlig personaler i lego resort ,
meget venlig personaler i lego village .
meget venlig personaler i lego parken.

Tak, R_Adam777
Anmeldt d. 3. august 2020

Et dejligt sted. Super hyggeligt. og mange gode legepladser til børn. Der var skattejagt for ungerne, og mooncars man kunne leje. Så Legoland Holliday Village var vi meget tilfredse med.
Dog var vi lidt skuffet over Legoland. Det er ikke som forventet. Når man er vant til at komme i Djurs sommerland, så skuffede Legoland. der manglede stemning, og hygge. Og siddepladser, til at kunne side og tage en pause, og måske spise.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, MariaLouise_1986