Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Super hyggelige hytter ( ikke meget plads men der er både billeder og oplyst størrelse når man booker så det kan ikke komme som en overraskelse ) God og smilende service fra personalet og rent og velholdt på pladsen ! Der er taget godt højde for Corona og der er sprit og oplysning af max antal personer alle de steder der skal. LEGO Land selv er fantastisk og professionel til at håndtere situationen og igen et fantastisk personale der er helt nede i børne højde ☺️ Rent og pænt alle steder hvilket er super rart for besøgende ... stort ros hele vejen rundt !! Tak for en fantastisk tur og en MEGET glad dreng ( PS! LEGO House får helt klart samme ros ! )

Tak, RikkeT116
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Et klassisk eksempel på, at bare fordi man kan, og har et stærkt brand, så tager man absurd høje priser...

For 5000 kr for 2 nætter i Wild West hytte med morgenmad, så må vi bare sige, at kvaliteten og oplevelse slet slet ikke var god nok. Hytten var så lille at en babyseng måtte stå i det lille køkken, hvilket selvfølgelig ikke er optimalt og det burde være oplyst om. Det egnede sig slet ikke til noget med en babyseng. Morgenmad var de billigste rundstykker fra frost og intet ved morgenmad buffeten virkede til at være hjemmelavet, overhovedet. Take away muligheder var også ren junk food og virkede ikke hjemmelavet. Priserne i mini-market var meget høje med begrænset udvalg.

Derudover føler vi at Legoland var alt alt for proppet med mennesker at der burde tages bedre hensyn - afstandskrav og forbehold blev slet ikke overholdt. Og vi stod ofte som sild i en tønde.

Tak, filigusta
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Et helt igennem perfekt ophold. Smilende og imødekommende personale det gik lige i hjertet på alle. Super god morgenmad og take away restauranten var et fint alternativ til den covid19 lukkede restaurant

Tak, Olemagni
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Vi boede i western hytterne der virkelig var gode forhold. Der var masser af legepladser som virkelig var fantastiske for børnene. Morgenmaden var virkelig god, og servicen var i top. Her i Corona tiden følte man sig virkelig også sikker med de forhold personalet havde sat op.
Vi kommer helt sikkert igen!

Tak, mblicher
Anmeldt d. 28. juli 2020 fra mobile enheder

Var virkelig tilfreds med opholdet. Selve personalet og hytten burde få 5 stjerner. Det der trækker det ned er take away maden og mini market priserne. Det er det de får den ene stjerne mindre.
Hvis i havde mere med logoland parken at gøre fik i en stjerne mindre da vi havde en virkelig dårlig oplevelse og selve legoland parken ville kun få en stjerne.

Tak, catrionam507