Anmeldt d. 12. juni 2020

Alle medarbejdere er super venlige og hjælpsomme. Ninjago-hytten var perfekt til 2 voksne og 4 børn - vi voksne sov på sovesofaen, og den var ligeså bekvem som en alm. seng. Alt er rent og bliver sprittet af jævnligt. Butikken har et godt udvalg og gode priser.

Værelsestip: Ninjago-hytte med udsigt til legeplads er perfekt, hvis man har mindre børn
Dato for ophold: juni 2020
Tak, caribemarine
Anmeldt d. 28. oktober 2019 fra mobile enheder

Hotellet levede op til forventningerne :)

Ydermere stod der en Lego skattekiste på gulvet fyldt med Duplo.. det var knægten på 2 år helt vild med :)

Perfekt for ungerne med legerum i restauranten.. både underholdning for de store og de små...

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, GrunkeKlunke
Anmeldt d. 20. oktober 2019 fra mobile enheder

1.800kr for westernhytte 2 voksne og 1 barn inkl 2 dages billetter er rimeligt. Ikke forfærdelig stor hytte men hyggelig og velindrettet. Fint campingområde og gåafstand til Legoland. Der ligge også et minimarked med rimelige priser men begrænset udvalg.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Runevester
Anmeldt d. 26. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde et 5 personers værelse som var meget lille, men pænt og rent. Restauranten var dyr. Det ville være rart med noget A la carte, så småtspisende ikke skal betale for buffet. Personalet i både reception og restaurant var meget søde og fantastiske til børn.

Dato for ophold: august 2019
Tak, 483mariannet
Anmeldt d. 18. august 2019 fra mobile enheder

Ligesom forventet og lidt til. Fine fine værelse og et personale i top klasse og meget børnevenlige. Dejligt tæt på Legoland, og skønt at man efter en lang dag i Legoland ikke skulle med transport men blot kunne gå tilbage til sit værelse.
Kæmpe anbefaling her fra.

Dato for ophold: august 2019
Tak, 563celineh