“Familie frokost”
Anmeldelse af Café S

Café S
nr. 17 af 59 Restauranter i Billund
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Snuppede en let familie frokost på en lørdag eftermiddag - bare for at komme lidt væk fra Lalandia. Top service dejlig mad. Super rent og vedligeholdt spisested. Burgeren smagte som hjemmelavede. Vi spiser eller henter altid pizza herfra når vi er i området.

1  Tak, 814famg

Anmeldt 25. februar 2020 fra mobile enheder

Der er et bredt udvalg af frokostretter (burger, durum, pizza, omelet osv) til en nedsat frokostepris. Jeg fik Burger S som var lidt ordinær og bøffen var lidt tør. Bådekartoflerne var gode - lækre sprøde og varme.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 781mettep
Anmeldt 24. august 2019 fra mobile enheder

Hyggelig cafe.
Lækker mad både pizza og burger.
Venlig og betænksom personale helt klart et besøg vær

Dato for besøg: august 2019
Tak, Fighter-Xdk
Anmeldt 18. august 2019

Flinkt personale, god mad til rimelige priser. Spiste der 2 aftener i den uge vi var i Billund. Første aften var der så mange mennesker, at vi måtte side ved 2 borde. Så den 2. aften bestilte vi bord

Dato for besøg: august 2019
Tak, GitteSi
Anmeldt 5. juni 2019 fra mobile enheder

Fin frokost på fars dag.
Dejlig mør frokost steak . Hyggelig omgivelser.
Vi har spist her tit og maden har været super godt hver gang.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, 591susannec

Rejsende, der kiggede på Café S, kiggede også på

Billund, Sydjylland

Har du været i Café S? Fortæl om dine oplevelser!