“Skønne tapas, god vin og sød betjening”
Anmeldelse af Plan B - vin & tapas

Plan B - vin & tapas
nr. 93 af 617 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 30. august 2020

Endte på Plan B både fredag og lørdag med min kæreste.
Vores weekend endte fantastisk, trods aflyst Århus Festuge bla pga de hyggelige timer på Plan B.
Nærværende, hyggelig og bare skønt.

Tak, aemillner

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Virkelig god vin til prisen og god og venlig service. Tillige gode muligheder for lidt mere særlige vinoplevelser.

Plan B behøver bestemt ikke at være en plan B

Tak, 872ulla_
Anmeldt 24. februar 2020 fra mobile enheder

Sid nær baren og nyd vin, tapas og stemningen.
Der er vine for enhver smag og pengepung. Vi talte specielt med to tjenere... måske ejerne... super service og vidrn om vinene.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Jesper L
Anmeldt 6. februar 2020

Rigtig hyggelig vinbar med super opmærksom, kompetent og venlig betjening, 3 små fine glas tasting vin for 100 og virkelig lækker og varieret tapasbræt - også til en helt rimelig pris. What's not to like! Plan B ligger et centralt, men stilfærdigt sted. Et besøg værd!

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Nelkina
Anmeldt 19. januar 2020 fra mobile enheder

Hyggelig vinbar med fin service. Ligger i den dyre ende af pris skalaen. Da vi besøgt Plan B havde de dog et tilbud på 3 forskellige glas rød eller hvid vin til 100 kr. dette var fair også selv om det var lidt mindre glas end normalt.

Tak, NJH64

Rejsende, der kiggede på Plan B - vin & tapas, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Plan B - vin & tapas? Fortæl om dine oplevelser!