“Hyggelig gårdhave.”

nr. 117 af 636 Restauranter i Århus
Spisemuligheder: Morgenmad
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Hyggelig gårdhave, dog lidt slidte møbler.
Fin formiddags/frokost mad i form af lækker ostetallerken og rigeligt og godt brød.

Tak, Happiness555890

Anmeldt 13. oktober 2020 fra mobile enheder

Impulsivt valg af spisested til aftensmad. blev ikke skuffet. Skøn uformel cafestemning i bedste latiner-kvarter stemning. med venlig betjening. Maden (deres Burger og deres salat) var perfekt tilberedt med skøn smag. Steaken i burgeren var perfekt lyserød og med suler smag.

Alt i alt en god oplevelse og bestemt pengene værd. Ikke sidste gang vi kommer der.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, 84gertm
Anmeldt 10. juli 2020

Måltidet var ikke frisk og der blev serveret høne fremfor kylling i Cæsar salad.
I det hele taget var det en mærkelig oplvelse præget af ligegyldighed og arrogance.
Toilettet var forøvrigt meget uhumsk, manglende rengøring og ingen sæbe.
Kan ikke anbefales

Tak, Dederrejser
Anmeldt 27. januar 2020

Efter nogle dage i byen, ville vi slutte med brunch inden hjem turen. Vores valg faldt på Cafe Englen, og det kom vi heldigvis ikke til at fortryde. Vi valgte en "djævlebrunch" der var den største og hvor det viste sig, at der var rigeligt til at mætte os. Særligt begejstret var vi for pølsen og bacon til røræg, men også deres overnight oats var en god smags oplevelse, ligesom deres oste var en nydelse.
Lidt malurt var, at kaffen, der bestilles ved siden af, kom før vores brunch, og var blevet lunken inden vi kunne begynde at spise. Samtidig er en kop for lidt for mig, så måske var det en ide, hvis man kunne bestille en stempelkande.
Ellers et absolut anbefalelsesværdigt sted til brunch, med en hyggelig indretning og god stemning og betjening.

Tak, Lars T
Anmeldt 1. december 2019

Hyggeligt sted i Latinerkvarteret. Spændende interiør, der er værd at kigge på. Deres kaffe er ok - frisklavet.

Dato for besøg: november 2019
Tak, GAage

Rejsende, der kiggede på Café Englen, kiggede også på

Har du været i Café Englen? Fortæl om dine oplevelser!