“dårlig mad og dårlig betjeening”
Anmeldelse af Café Englen

Café Englen
nr. 120 af 622 Restauranter i Århus
Spisemuligheder: Morgenmad
Kvarter: Midtbyen

Måltidet var ikke frisk og der blev serveret høne fremfor kylling i Cæsar salad.
I det hele taget var det en mærkelig oplvelse præget af ligegyldighed og arrogance.
Toilettet var forøvrigt meget uhumsk, manglende rengøring og ingen sæbe.
Kan ikke anbefales

Tak, Dederrejser

Anmeldt 27. januar 2020

Efter nogle dage i byen, ville vi slutte med brunch inden hjem turen. Vores valg faldt på Cafe Englen, og det kom vi heldigvis ikke til at fortryde. Vi valgte en "djævlebrunch" der var den største og hvor det viste sig, at der var rigeligt til at mætte os. Særligt begejstret var vi for pølsen og bacon til røræg, men også deres overnight oats var en god smags oplevelse, ligesom deres oste var en nydelse.
Lidt malurt var, at kaffen, der bestilles ved siden af, kom før vores brunch, og var blevet lunken inden vi kunne begynde at spise. Samtidig er en kop for lidt for mig, så måske var det en ide, hvis man kunne bestille en stempelkande.
Ellers et absolut anbefalelsesværdigt sted til brunch, med en hyggelig indretning og god stemning og betjening.

Tak, Lars T
Anmeldt 1. december 2019

Hyggeligt sted i Latinerkvarteret. Spændende interiør, der er værd at kigge på. Deres kaffe er ok - frisklavet.

Tak, GAage
Anmeldt 30. november 2019

Spiste med familien, der var meget begejstrede for deres Engleburgere. Jeg selv fik hvid fisk, der var perfekt tilberedt og serveret på en lækker, rustik grøntsagsbund. Vi ventede lidt længe på maden, men det var ventetiden værd!

Tak, NikolajB
Anmeldt 25. november 2019 fra mobile enheder

6 venner kommer ind ca. 21:15, og kan da lige få lov at bestille en øl. Åbningstiden søndag er til 23, siger hjemmesiden.
Stedet har ingen snack, ikke så meget som en peanut eller chips. "DE ER UDSOLGT". Amen, så skaf da nogen nye, fra døgneren eller hvad ved jeg.
Klokken 21:45 var det sidste omgang, for "Nu lukker vi, for der er ikke mere omsætning i aften." Korrekt. Vi gik 10 minutter efter.
Sikke en landsby det er blevet.

Tak, Mijo1962

Rejsende, der kiggede på Café Englen, kiggede også på

Har du været i Café Englen? Fortæl om dine oplevelser!