***** hyggested

Et rigtig dejligt sted i hjertet af Aarhus med et dejligt cafe og restaurant miljø. Bestemt et... læs mere

Anmeldt d. 4. maj 2019
M74JZmichaelr
Brabrand, Danmark
Stedet hvor vi vader frem og tilbage

Anmeldt d. 25. juni 2018
jopi2016
Horsens, Danmark

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Århus
fra 53,23 $
fra 39,61 $
fra 205,01 $
fra 199,71 $
Anmeldt d. 11. februar 2020

Jeg går ofte op og ned langs åen med venner og veninder, da det er et rigtigt hyggeligt sted med mange caféer, restauranter, barer osv. lige i hjertet af Aarhus. Kan særligt anbefale at besøge stedet om aftenen, sommeren, julen og til nogle af de mange arrangementer der foregår. Bliver også flittigt brugt i weekenden af folk som fester i byen.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, thomas2pro
Anmeldt d. 4. maj 2019

Et rigtig dejligt sted i hjertet af Aarhus med et dejligt cafe og restaurant miljø. Bestemt et besøg værd.

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, M74JZmichaelr
Anmeldt d. 25. juni 2018

Hvis du elsker at de på mennesker, så vad en tur op og ned ad Vadestedet. Så får du et herligt indtryk at Aarhus liv og glade dage.

Dato for oplevelse: april 2018
Tak, jopi2016
Anmeldt d. 9. oktober 2017

Med lidt held kan man finde en siddeplads i udendørs-serveringen, eller må man tage sine (medbragte) forfriskninger med til et af de mange hygge-"spots" ved åen.

Dato for oplevelse: oktober 2017
Tak, Peder_Emil
Anmeldt d. 6. september 2017

Ligger ved det ældste Aarhus. Her ligger en række cafeer hvor man nyde livet ved åen. Ligeud kommer man til Latinerkvarteret.

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, johnbaek