“Sublim!”

nr. 16 af 634 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Tak for en dejlig oplevelse og lækkert mad!

Maden var absolut sublim, vinen ligeså (prisen på hvidvinen var overraskende billig) vi blev dog lidt overset i forhold til at glasset var tomt flere gange (vi bestilte en flaske hvid) hvor flere tjenere blot gik forbi. En enkelt gang, måtte vi bede om en opfyldning.

Der var et skår i en skål i blåmusling-serveringen. Og tjeneren vidste ikke hvor blåmuslingerne kom fra - han måtte spørge kokken. Ellers er der ikke noget at sætte en finger på.

Måske en dresscode, for danskere kan åbenbart ikke finde ud af, at klæde sig lidt fint på. Shorts er altså ikke okay på Michelin restaurant.

1  Tak, nete_henriksen
Samantha F, Markedsføring hos Restaurant Domestic, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2021

Kære Fru Henriksen

Tak for besøget og de venlige samt konstruktive ord.

Det glæder os du havde en god aften og kunne lide menuen. Vi beklager meget, at jeres tjener ikke var mere omhyggelig med vinserveringen. I skal naturligvis ikke sidde uden vin i jeres glas. Da det er vores kokke som bedst ved, hvordan maden er tilberedt, er det også vores kokke som præsenterer maden på domestic. At vi bruger tallerkener med skår, er et meget bevist valg. Ud fra en bæredygtig synsvinkel, synes vi det synd at kasserer disse så længe de er velfungerende. Vi er rigtig glade for din feedback og vil tage dine ord op til overvejelse.

Endnu engang mange tak for besøget.

De bedste hilsner
Samantha Fotheringham
SoMe Manager
domestic

Anmeldt 21. oktober 2020

Det var vor første besøg på Domestic, men bliver ikke den sidste. Vi var værter for 16 gæster i Slyngelstuen og vi fik alle en sublim oplevelse. Smukke rustic lokale, vidunderlig retter, gode velvalgte vine/saft og attentive tjenere. Blev kun lidt forjaget helt til sidst under kaffen, p.g.a. Corona 22 reglen. Men en meget stor tak til alle på Domestic der var med til at give os en Verdensmester oplevelse udover det sædvanlig!

Dato for besøg: oktober 2020
1  Tak, Farmaceuten
Anmeldt 6. oktober 2020 fra mobile enheder

Jeg har absolut INTET negativt at sige om Domestic! De er bare ramt af Corona lige som resten af verden... Maden var spot on, ligesom den tilhørende vin menu, også var betjeningen UOVERTRUFFEN!! Eneste minus var som tidligere skrevet CORONA... For det var tydeligt at mærke på personalet, at de ikke kunne levere den fulde oplevelse. Jeg vel gerne understrege at, der ikke var en finger at sætte på hverken mad, eller betjening! Den der lille lækre kartoffelchip med dehydreret oksehjerte, og ramsløg, - for slet ikke at tale om muslingerne i solbær!!! Og jeg kunne blive ved... Jeg var vild med det hele, - med undtagelse af følelsen af, at det hele hurtigt skulle afsluttes, da restauranten SKULLE lukke kl 22.00...

Dato for besøg: oktober 2020
1  Tak, marianne-w-o
Anmeldt 7. september 2020

Bedste restaurant oplevelse nogensinde. Vanvittigt god mad og servicen var virkelig i verdensklasse Alt spillede Sluttede af med kaffe i deres vinkælder som lige var den sidste prik over i’et.

Dato for besøg: september 2020
2  Tak, JesperF45
Anmeldt 10. august 2020

Vi skulle fejre vores forlovelse, og havde derfor besluttet os for at få noget god mad. Og god mad vi fik! Det var helt fantastisk, og vores smagssanser blev udfordret og udvidet med nye spændende retter. Servicen var i top, og vi følte os aldrig overset. Vi blev guidet godt igennem alle retter og vinmenuen. Fantastisk stemning, og lækkert med mulighed for at sidde ude, når nu varmen havde taget over. Vi kan klart anbefale Domestic, og det er ikke sidste gang vi kommer her!

2  Tak, PeterKrage

Rejsende, der kiggede på Restaurant Domestic, kiggede også på

Har du været i Restaurant Domestic? Fortæl om dine oplevelser!