“Godt og hyggeligt ”
Anmeldelse af Restaurant Domestic

Restaurant Domestic
nr. 26 af 627 Restauranter i Århus
Anmeldt 13. oktober 2018 fra mobile enheder

Et af de bedste måltider jeg har fået i Århus. Michelin uden at være underligt eller påtaget formelt. Først en række såkaldte snacks. De kom ind én af gangen med en kort præsentation. Virkelig høj kvalitet. Derefter fik vi 8 retter. Klassisk fransk med et tilpas eksperimenterende element. Samtid en grundig og vidende præsentation af vinene i vinmenuen. Jeg kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: oktober 2018
1  Tak, Troels P

Anmeldt 27. juli 2018

Domestic laver nyt nordisk mad og de gør det godt. Samtidigt er retterne et fund til prisen når man tænker kvalitet.

Lokalerne er flotte og lyse med masser af træ i bedste nordiske stil, som giver stedet en hyggelig atmosfære. Stemningen på Domestic er mere afslappet end f.eks. på Frederikshøj, så et godt sted at tage hen, hvis man vil opleve lidt mere afslappet gourmet.

Servicen er i øjenhøjde med gæsten, hvor der er plads til smil, grin og gode historier, samtidigt med at der ikke slækkes professionalismen. Der var en god parring af vin til menuen, samtidigt med at der valgt nogle fantastiske utraditionelle vine.

Vi bestilte en menu med 5 retter og snacks. Ingen af retterne føltes som om at de var fyld og alle retter var tilberedt til perfektion. Anretningen er meget minimalistisk, og er med til at underspille retterne og give en glædelig overrraskelse.

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, Tobiasdabelsteen
Anmeldt 24. juli 2018

Når du vælger at spise på en Michelin-restaurant, kommer du til at smide flere penge end ellers. Men dine penge er bestemt ikke spildt, når du spiser på Domestic.
Maden i sig selv er vanvittig. Der er kræset for smage, æstetikken og råvarerne generelt. Vi oplevede en service på meget højt niveau. Der var meget uddybende forklaringer til alle retter og til alle vine.
Selve lokalet skaber i sig selv en fantastisk ramme for middagen, og man føler sig utrolig godt tilpas og forkæles hele aftenen igennem.

Dato for besøg: april 2018
1  Tak, Louise L
Anmeldt 10. juni 2018

Domestic er sin Michelin stjerne værd. Dvs. ikke kun utrolig lækker mad, men en hyggelig aften, hvor man er i centrum.
Domestic er e hyggelig restaurant som ligger i en baggård.
Vi fik begge 8 retters menuen.
Jeg fik vinmenu. Vinene passer perfekt til maden. Dvs. alene er det ikke store vine, men sammen med maden gik det op i en højere enhed.
Min kone fik halv vinmenu og halv saftmenu. Da Domestic laver alt selv inkl. safterne, var det næsten en større oplevelse end vinene.
Betjeningen er god og hvis man vil snakke, var der også tid til det.

Dato for besøg: juni 2018
1  Tak, Claus N
Anmeldt 24. maj 2018

Jeg troede jeg havde spist gourmet på restauranter men det var før jeg prøvede denne. En helt igennem superlækker oplevelse med særdeles kompetent betjening. Maden er så veludført og sindsygt lækker både i smage og visuelle oplevelser. Alt sammen med en rolig og sikker betjening krydret med en lille fortælling om maden og vinen. Du får en ro og en fantastisk oplevelse der for mig var en helt ny verden og nu ved jeg hvorfor der er nogen der får Michelin stjerner og at der er forskel på dem og andre restauranter.
Tak for en rigtig dejlig oplevelse der strakte sig over fire skønne timer med snack, hovedretter og dejlig vinmenu specielt valgt til de enkelte retter.

Dato for besøg: maj 2018
2  Tak, MHolmer

Rejsende, der kiggede på Restaurant Domestic, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Restaurant Domestic? Fortæl om dine oplevelser!