“God mad og fortællerkunst.”
Anmeldelse af Klassisk Bistro & Vinbar

Klassisk Bistro & Vinbar
nr. 79 af 622 Restauranter i Århus
Køkkener: Fransk, Dansk, Vinstue
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Klassisk 65, Bistro & Vinbar – Oplev en bid af Frankrig midt i Aarhus. Årets Feel-Good Oplevelse 2015 – Ifølge White Guide Danmark gives prisen til en restaurant, hvor det er specielt rart at indtage et måltid. Det handler også om mad og drikkevarer, men endnu mere er det stemningen, miljøet og det, der ’ligger i luften’ – noget ægte og sympatisk, som får os til at føle os ekstra godt tilpas, og giver os lyst til at komme igen – og igen. Klassisk 65, Bistro & Vinbar, er en fransk inspireret restaurant placeret midt i Aarhus tæt på byens banegård og storcenter, Bruuns Galleri. Der er altid en uformel stemning, hygge og sjov. Menukortet består af franske specialiteter og bondemenuer – som fås traditionelt eller efter en veganers hjerte.

God mad og fortællerkunst. Vi havde en udsøgt aften, i rammer som værterne i den grad udfyldte. Maden var udsøgt og på internationalt niveau. Priserne lå i den absolutte høje ende - derfor kun 4 point. Et udsøgt vinkort, og til rimelige priser. Det samlede prisniveau taget i betragtning var det ikke i orden at tage kr 55 for en flaske vand. Stedet kan absolut anbefales, men sluk tørsten inden I sætter jer til bords.

Tak, jan_t_henriksen
DitteKrath, Gæsteansvarlig hos Klassisk Bistro & Vinbar, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Jan,
Tak for jeres besøg og de dejlige ord med på vejen om jeres oplevelse hos os.
Det glæder os at i har hygget jer og kunne lide vores tjeners fortællelyst!

Vi ser frem til at kunne byde jer varmt velkommen indenfor igen en anden god gang *:-)

Ditte, Bistroen

Helt igennem udført restaurant. Maden var fantastisk.
Servicen var i top
Alt i alt en super gennemført restaurante
5 stjerner with out a doubt

Tak, Marcus-Krogh

Kære Marcus,

Tak for dit besøg og de dejlige ord med på vejen om jeres oplevelse hos os.
Det glæder os, at i har hygget jer!

Anmeldt 30. juni 2020

Alt for tætte border.
Totalt kedeligt mad.
Og alt for dyrt.
Man må erkende at tiden er løbet fra Klassisk Bistro og Vinbar.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Sleander
DitteKrath, Gæsteansvarlig hos Klassisk Bistro & Vinbar, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Søren,

Tak for dit besøg på bistroen, vi er kede af, at det ikke har levet op til dine forventninger.
Vil du ikke have ulejlighed med at skrive retur til mig på info@klassiskbistro.dk for en videre dialog om jeres oplevelse.

På forhånd tak,
Ditte

Anmeldt 3. juni 2020

Havde set frem til en hyggeligelig aften med lækker mad og vin. Desværre endte vi med at betale en alt for høj pris for en alt for gennemsnitlig mad, som smagte okay, men ikke stod mål med prisen.
Muslingerne ikke nylavede og var heller ikke varme og alt for meget smør (eller var det margarine?), så der var en kvalmende eftersmag.
Men vinen var god og pomes fritterne varme. Manglede dog også noget brød, som de heller ikke kunne skaffe selv om vi spurgte. Så alt i alt i en skuffende oplevelse og ikke anbefalelsesværdig.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, SusanneSuldrup
DitteKrath, Gæsteansvarlig hos Klassisk Bistro & Vinbar, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. juni 2020

Kære Susanne,

Tak for dine ord, det lyder til det ikke har været den bedste oplevelse hos os. Det er vi bestemt kede af!

Vi har prøvet forskellige versioner af, af vores moules.... og er nu tilbage til den klassiske med fløde og hvidvin. Jeg håber, at du i løbet af besøget havde mulighed for at snakke med tjeneren om, at det ikke smagte jer, - det giver os en mulighed for at rette op på det, mens i er her. Vi håber, at vi kan byde jer velkommen indenfor igen en anden god gang.

Hilsen

Anmeldt 17. februar 2020 fra mobile enheder

Et fantastisk spisested, intet mindre, man sidder lidt “klemt”, men det glemmer man hurtigt. Peberbøffen sad lige i øjet

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 828henrikt
DitteKrath, Andet hos Klassisk Bistro & Vinbar, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. februar 2020

Hej Henrik,

Tak for dit besøg på vores lille bistro, og ikke mindst for de rosende ord og fine stjerner. Dejligt at du har hygget dig! Vi glæder os til at kunne byde dig indenfor en anden god gang.

Rejsende, der kiggede på Klassisk Bistro & Vinbar, kiggede også på

Har du været i Klassisk Bistro & Vinbar? Fortæl om dine oplevelser!