“Sørens favoritter skal prøves ”
Anmeldelse af Klassisk Bistro & Vinbar

Klassisk Bistro & Vinbar
nr. 82 af 633 Restauranter i Århus
Køkkener: Fransk, Dansk, Vinstue
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Klassisk 65, Bistro & Vinbar – Oplev en bid af Frankrig midt i Aarhus. Årets Feel-Good Oplevelse 2015 – Ifølge White Guide Danmark gives prisen til en restaurant, hvor det er specielt rart at indtage et måltid. Det handler også om mad og drikkevarer, men endnu mere er det stemningen, miljøet og det, der ’ligger i luften’ – noget ægte og sympatisk, som får os til at føle os ekstra godt tilpas, og giver os lyst til at komme igen – og igen. Klassisk 65, Bistro & Vinbar, er en fransk inspireret restaurant placeret midt i Aarhus tæt på byens banegård og storcenter, Bruuns Galleri. Der er altid en uformel stemning, hygge og sjov. Menukortet består af franske specialiteter og bondemenuer – som fås traditionelt eller efter en veganers hjerte.
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

En af vores stam steder i dejlige Aarhus. Vi har vel været der mere end 10 gange på de sidste 6 år og vores klassiske favoritter er gravad laks, peberbøf flamberet i XO cognac og så pandekager der også flamberes ved bordet. Boxer vinen hører ligesom til og det lille bord ud for køkkenet er vores favorit bord. Kommer der også med kunder og altid en succes.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Straadt
Tine F, Gæsteansvarlig hos Klassisk Bistro & Vinbar, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. juli 2016

Tak ! For jeres skønne anmeldelse.
Her er lidt inspiration til potentielle gæster som ikke kender kortet. Dejligt at i vil dele jeres favoritter :)

På gensyn ! :)

Anmeldt 18. juni 2016 fra mobile enheder

Fik Tartar, oste, rødvin og kaffe. Super venlig kompetent og nærværende betjening. Dejlig mad. Espressoen var ikke den bedste, men Klar anbefaling herfra.

Tak, Zakisala
Tine F, Gæsteansvarlig hos Klassisk Bistro & Vinbar, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juni 2016

Hej,

Tak for din anmeldelse - På gensyn :)

Anmeldt 8. juni 2016

Vi var 10 personer, som kom til frokost. Betjeningen virkede fra start upersonlig og ligeglad. Vinen blev skænket fra et sted så vi måtte dele glas rundt om bordet. De havde kun en flaske rosé så vi fik også en lunken flaske hvidvin. Vi spurgte efter en vinkøler og fik en lunken en uden is.

Maden var lang tid undervejs og blev for nogens vedkommende serveret på skårede tallerkner. Når de kom med maden blev det igen med en ligegyldig tone og med udsagnet 'Bøf?' eller lignende.

Maden var ikke imponerende. Vi valgte ikke at få kaffe og forlod stedet efter den kedelige frokost og trælse service.

1  Tak, Anne S

Kære Anne S

Tak for din anmeldelse.
Vi havde håbet på en konstruktiv dialog, udenom de sociale medier - da vi modtog en rigtig fin og imødekommende mail fra jer ang. jeres besøg.
En af de andre gæster fra jeres selskab, tog nemlig kontakt kort efter.
Vi er blevet gjort bevidst om hvad der fejlede. Der er ligeledes indgået dialog omkring et løsnings forslag.
Det er beklageligt at vi ikke har kunne holde denne dialog gæst og restaurant imellem.

Anmeldt 2. juni 2016

Som navnet fortæller, en rimelig klassisk bistro. Maden var udmærket, men det var ikke særligt elegant at flambere steaks ved bordet idet tjeneren ikke var særlig opmærksom / påpasselig med "olie sprøjt" fra flamberingen. Det betød at de 2 personer som sad tæt ved flamberinger blev ramt af olie sprøjt på tøj.

Tak, Allan J
Tine F, Gæsteansvarlig hos Klassisk Bistro & Vinbar, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. juni 2016

Hej Allan

Tak for budskabet om at vi skal passe bedre på når der flamberes ved bordet.
Vi steger i smør, og derefter kommes til pebercreme på bøffen og herefter laves der portvinssauce ved bordet.
Jeg håber at i fik talt med betjeningen omkring tøjet, i tilfælde af at det ikke skulle kunne komme af i vask.
Ellers er du meget velkommen til at kontakte os på info@klassiskbistro.dk

Anmeldt 27. maj 2016

Dejlig mad, sjov anderledes rodet indretning, skøn betjening. Bonde Fransk inspireret køkken som er veltilberedt og serveres af kyndig entusiastisk unge aspiranter. Sommer Servering på Gaden, og få Champagnen åbnet med en Sabel. God oplevelse !

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Erik B
Tine F, Gæsteansvarlig hos Klassisk Bistro & Vinbar, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. maj 2016

Kære Erik

Tak for dit besøg - vi sætter stor pris på din beskrivende anmeldelse.

På gensyn til Champagne på gaden! ;)

/ Teamet på Klassisk 65

Rejsende, der kiggede på Klassisk Bistro & Vinbar, kiggede også på

Har du været i Klassisk Bistro & Vinbar? Fortæl om dine oplevelser!