“Hyggelig julefrokost - suveræn risalamande ”
Anmeldelse af Bådcafé

Bådcafé
nr. 75 af 618 Restauranter i Århus
Anmeldt 5. december 2020 fra mobile enheder

Holdt julefrokost med gode venner i det meget hyggelige lokale. Lækker mad og sød - men lidt uerfaren -betjening. Fuldt styr på Corona afstand med tomme borde imellem se fyldte. Båden er pt flyttet lidt tættere på landsiden så man slipper for at gå ud til sommerpladsen. Vi glæder os til næste gang.

Dato for besøg: december 2020
1  Tak, BenteN7

Anmeldt 1. november 2020

Lige fra vi ankom til slut var vi i professionelle hænder, og samtidig var frokosten i top! Vi var tre venner, der fik noget forskelligt!

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, Buchwald50
Anmeldt 30. august 2020

Maden var fantastisk og hele båd konceptet er så fint.
Kan i den grad anbefales.
Portionerne er store, så den sultne mand skal nok blive mæt.

Tak, aemillner
Anmeldt 18. august 2020 fra mobile enheder

Super dejlig frokost med skøn havudsigt. Virkelig en skøn oplevelse. Og betjeningen var i top. Kommer gerne igen.

2  Tak, 254karstene
Anmeldt 9. august 2020

Hvad kan være bedre end at, nyde en Brunch, på en bådcafe, der ligger i vandet og gynger, ved Marselisborg lystbådehavn. Super dejlig betjening, masser af borde både ombord på skibet, men også uden for, en god Brunch og drikkevarer, jouice, kaffe ad libitum. også god til frokostrettet. aftensmad, eller bare hygge med en drink i aftensolen, og kigge ud over havet.

2  Tak, 855JohnL855

Rejsende, der kiggede på Bådcafé, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Bådcafé? Fortæl om dine oplevelser!