“Super oplevelse”
Anmeldelse af Bådcafé

Bådcafé
nr. 74 af 626 Restauranter i Århus
Anmeldt 1. november 2020

Lige fra vi ankom til slut var vi i professionelle hænder, og samtidig var frokosten i top! Vi var tre venner, der fik noget forskelligt!

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, Buchwald50

Anmeldt 30. august 2020

Maden var fantastisk og hele båd konceptet er så fint.
Kan i den grad anbefales.
Portionerne er store, så den sultne mand skal nok blive mæt.

Tak, aemillner
Anmeldt 18. august 2020 fra mobile enheder

Super dejlig frokost med skøn havudsigt. Virkelig en skøn oplevelse. Og betjeningen var i top. Kommer gerne igen.

2  Tak, 254karstene
Anmeldt 9. august 2020

Hvad kan være bedre end at, nyde en Brunch, på en bådcafe, der ligger i vandet og gynger, ved Marselisborg lystbådehavn. Super dejlig betjening, masser af borde både ombord på skibet, men også uden for, en god Brunch og drikkevarer, jouice, kaffe ad libitum. også god til frokostrettet. aftensmad, eller bare hygge med en drink i aftensolen, og kigge ud over havet.

2  Tak, 855JohnL855
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Yderst på molen ligger en lille perle du skal prøve!!

Hyggelig betjening - smilende og imødekomne personale, en super skipperbrat med udsøgte valg af råvare, det blev mod forventning en lille uforglemmelig oplevelse - tak for det!!
I andre der læste dette skulle under jeg selv et besøg på denne lille perle på Århus lystbådhavnens yderste mole - virkelig godt!!

1  Tak, 453jessn

Rejsende, der kiggede på Bådcafé, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Bådcafé? Fortæl om dine oplevelser!