“Super dejlig frokost .”
Anmeldelse af Bådcafé

Bådcafé
nr. 75 af 618 Restauranter i Århus
Anmeldt 18. august 2020 fra mobile enheder

Super dejlig frokost med skøn havudsigt. Virkelig en skøn oplevelse. Og betjeningen var i top. Kommer gerne igen.

2  Tak, 254karstene

Anmeldt 9. august 2020

Hvad kan være bedre end at, nyde en Brunch, på en bådcafe, der ligger i vandet og gynger, ved Marselisborg lystbådehavn. Super dejlig betjening, masser af borde både ombord på skibet, men også uden for, en god Brunch og drikkevarer, jouice, kaffe ad libitum. også god til frokostrettet. aftensmad, eller bare hygge med en drink i aftensolen, og kigge ud over havet.

2  Tak, 855JohnL855
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Yderst på molen ligger en lille perle du skal prøve!!

Hyggelig betjening - smilende og imødekomne personale, en super skipperbrat med udsøgte valg af råvare, det blev mod forventning en lille uforglemmelig oplevelse - tak for det!!
I andre der læste dette skulle under jeg selv et besøg på denne lille perle på Århus lystbådhavnens yderste mole - virkelig godt!!

1  Tak, 453jessn
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Super oplevelse
Vi fik en virkelig veltillavet middag på båden
Det vil næsten være for meget at gå i detaljer med ingredienserne, men alt var godt afstemt og gav en god samlet ret
Fik blandt andet: stegte kammuslinger, unghanebryst, mørk sej
Godt koncept, få retter- men meget varieret
God og nærværende betjening med smil.
Absolut ikke vores sidste besøg

Tak, Jan L
Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Maden OK - stedet OK.
Hyggelig atmosfære og en beliggenhed hvor den maritime stemning giver et ekstra pift.
Betjeningen.... der var problemer med en printer og det overskyggede lidt betjeningens opmærksomhed på kunderne. En tjener var super effektiv og opmærksom på kunderne, hvilket man ikke kunne sige om de andre.

1  Tak, oleaarenstrup

Rejsende, der kiggede på Bådcafé, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Bådcafé? Fortæl om dine oplevelser!