“Brunch ved vandet i Aarhus”
Anmeldelse af Bådcafé

Bådcafé
nr. 75 af 618 Restauranter i Århus
Anmeldt 9. august 2020

Hvad kan være bedre end at, nyde en Brunch, på en bådcafe, der ligger i vandet og gynger, ved Marselisborg lystbådehavn. Super dejlig betjening, masser af borde både ombord på skibet, men også uden for, en god Brunch og drikkevarer, jouice, kaffe ad libitum. også god til frokostrettet. aftensmad, eller bare hygge med en drink i aftensolen, og kigge ud over havet.

2  Tak, 855JohnL855

Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Yderst på molen ligger en lille perle du skal prøve!!

Hyggelig betjening - smilende og imødekomne personale, en super skipperbrat med udsøgte valg af råvare, det blev mod forventning en lille uforglemmelig oplevelse - tak for det!!
I andre der læste dette skulle under jeg selv et besøg på denne lille perle på Århus lystbådhavnens yderste mole - virkelig godt!!

1  Tak, 453jessn
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Super oplevelse
Vi fik en virkelig veltillavet middag på båden
Det vil næsten være for meget at gå i detaljer med ingredienserne, men alt var godt afstemt og gav en god samlet ret
Fik blandt andet: stegte kammuslinger, unghanebryst, mørk sej
Godt koncept, få retter- men meget varieret
God og nærværende betjening med smil.
Absolut ikke vores sidste besøg

Tak, Jan L
Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Maden OK - stedet OK.
Hyggelig atmosfære og en beliggenhed hvor den maritime stemning giver et ekstra pift.
Betjeningen.... der var problemer med en printer og det overskyggede lidt betjeningens opmærksomhed på kunderne. En tjener var super effektiv og opmærksom på kunderne, hvilket man ikke kunne sige om de andre.

1  Tak, oleaarenstrup
Anmeldt 21. maj 2020 fra mobile enheder

Have reserveret i forvejen. Grundet godt vejr kunne man ikke sidde indenfor, da der var alt for varmt. Vi skabte selv en plads blandt støvsuger og værktøj ude på dækket.
Der var to søde nye piger på dæk, for at servicere alle kunderne. De løb rundt som forvildet og virkede ikke til at have overblik. Vi fik menu kort, og måtte vente 15 min. før vi selv måtte påkalde os service for at bestille. Drikkevarerne kom og intet mere. Efter yderlig 30 min måtte vi påkalde servitricen og høre hvor vores mad blev af. Hun undersøgte om kom hurtigt retur med det. Hun kom selv i tanke om vi også skulle have bestik og brød til. Havde glemt smørret, ville gå retur efter det. Efter hun havde løbet frem og tilbage i ti min. måtte vi selv igen efterspørge smørret. Hun virkede til at have glemt alt om det.
Jeg fik en frokost anretning som lød på fiskefrikadeller med bulgur salat. Fiskefrikadellerne og remouladen smagte rigtig fint, dellerne var dog lige i underkanten at være gennemstegt. Resten af maden var ok, men ikke fantastisk. Jeg blev desværre ikke mæt.
Min gæst fik skibs planken, og blev meget mæt.

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, Kamillakolind

Rejsende, der kiggede på Bådcafé, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Bådcafé? Fortæl om dine oplevelser!