“Maden OK - stedet OK. Hyggelig”
Anmeldelse af Bådcafé

Bådcafé
nr. 75 af 618 Restauranter i Århus
Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Maden OK - stedet OK.
Hyggelig atmosfære og en beliggenhed hvor den maritime stemning giver et ekstra pift.
Betjeningen.... der var problemer med en printer og det overskyggede lidt betjeningens opmærksomhed på kunderne. En tjener var super effektiv og opmærksom på kunderne, hvilket man ikke kunne sige om de andre.

1  Tak, oleaarenstrup

Anmeldt 21. maj 2020 fra mobile enheder

Have reserveret i forvejen. Grundet godt vejr kunne man ikke sidde indenfor, da der var alt for varmt. Vi skabte selv en plads blandt støvsuger og værktøj ude på dækket.
Der var to søde nye piger på dæk, for at servicere alle kunderne. De løb rundt som forvildet og virkede ikke til at have overblik. Vi fik menu kort, og måtte vente 15 min. før vi selv måtte påkalde os service for at bestille. Drikkevarerne kom og intet mere. Efter yderlig 30 min måtte vi påkalde servitricen og høre hvor vores mad blev af. Hun undersøgte om kom hurtigt retur med det. Hun kom selv i tanke om vi også skulle have bestik og brød til. Havde glemt smørret, ville gå retur efter det. Efter hun havde løbet frem og tilbage i ti min. måtte vi selv igen efterspørge smørret. Hun virkede til at have glemt alt om det.
Jeg fik en frokost anretning som lød på fiskefrikadeller med bulgur salat. Fiskefrikadellerne og remouladen smagte rigtig fint, dellerne var dog lige i underkanten at være gennemstegt. Resten af maden var ok, men ikke fantastisk. Jeg blev desværre ikke mæt.
Min gæst fik skibs planken, og blev meget mæt.

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, Kamillakolind
Anmeldt 2. januar 2020

Har besøgt bådcafeen ved forskellige lejligheder (brunch, frokost, middag og af og til blot kaffe eller lignende. omgivelserne er hyggelige og charmerende i den smukt istandsatte båd med sans for de maritime detaljer. Om sommeren kan man sidde ude og nyde udsigten over vandet. Generelt har kvaliteten af maden været god, men servicen fra personalet har været meget svingende og jeg har oplevet at de glemmer at bringe serveringer eller uden varsel serverer en anden ret end den bestilte, hvis de er løbet tør for det man har bestilt, frem for at orientere om at den bestilte ret er udsolgt.

Dato for besøg: maj 2019
1  Tak, karinarR6632TV
Anmeldt 27. november 2019

Vi var 5 personer, som skulle have en traditionel julefrokost i Aarhus. Valget faldt på Bådcafé, da restauranten annoncerede at man serverede julefrokost fra fredag den 15.11.19. Derfor havde vi reserveret bord for at kunne indtage en (formodentlig) lækker julefrokost på Bådcafé.
MEN vi blev slemt skuffede, for da vi ankom kunne man IKKE bestille julefrokost! Personalet havde ikke engang hørt om julefrokost menu, og det var først da jeg viste dem annoncen fra deres egen hjemmeside, at de undersøgte sagen og efterfølgende beklagede, at der ikke havde været ordentlig kommunikation mellem dem som laver hjemmesiden og køkkenpersonalet. Så vi fik ingen julefrokost, hvilket var yderst skuffende, da det netop var derfor, vi havde valgt Bådcafé. Så en uheldig oplevelse. Da Bådcafé ikke ligger centralt placeret for Aarhus var vi med taxi, som det kostede alene 550 kr. tur/retur.
Vi valgte dog at blive og spise noget fra Bådcafé's normale spisekort trods den ringe umiddelbare oplevelse. Her fik vi faktisk nogle perfekte for- og hovedretter som smagte virkeligt godt. Derfor også 3 stjerner, som sikkert kunne have været 5 stjerner, hvis vi blot havde fået den annoncerede julemenu.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Dan8362
Anmeldt 26. november 2019

En hastig frokost mellem to møder, skabte ro på en hektisk dag, da det som blev serveret var klart over det forventet. En helt igennem OK pariserbøf som på glimrende vis gjorde det ud for en god ikke for tung frokost. At så de ansatte også skabte god og nærværende service gjorde en lidt tung dag til en god dag, og ny energi til de næste møder.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 423kennethb

Rejsende, der kiggede på Bådcafé, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Bådcafé? Fortæl om dine oplevelser!