“Super hyggelig bådcafe”
Anmeldelse af Bådcafé

Bådcafé
nr. 78 af 621 Restauranter i Århus
Anmeldt 13. september 2016

Fantastisk beliggenhed, lige yderst ved molen på Marselisborg bådhavn. Hygge og intimt sted, med den dejligste udsigt, og super god atmosfære ombord. Da det er en cafe, er spisekortet ikke stort, men deres fiskefrikadeller er lige i skabet :) Vi kommer gerne igen og igen hen over året :)

Tak, Lenette G

Anmeldt 1. september 2016

Sikke en cafe/restaurant :-) Havde fået den anbefalet af gode venner, men det er umuligt at forestille sig den atmosfære der er på dette gamle, herlige skib.
Maden er god, personalet er rigtigt søde - og udsigten og stemningen er ubetalelig - man sidder ved ydermolen i Marselisborg havn med udsigt over bugten, byen og havnen.
Og baren, der er indrettet i det gamle styrehus er i sig selv et besøg værd - det er simpelthen et rigtigt smukt skib som Preben har restaureret og ombygget med sans for æstetik og detaljen- og det samme gælder maden. Kan ikke anbefales nok!

1  Tak, obbp58
Anmeldt 22. august 2016 fra mobile enheder

Vi fik frokost, skibsplanken: tapas suverænt godt, fiskefrikadeller: 3 styk meget velsmagende med deres lækre brød til. Flot udsigt

Tak, birthet2015
Anmeldt 22. august 2016 fra mobile enheder

Hyggelig cafe', ikke noget stort spisekort, lidt men godt, ok priser, sød og smilende betjening,
kan klart anbefales.

1  Tak, ViviS3
Anmeldt 21. august 2016 fra mobile enheder

Mini-færge lavet om til båd-cafe med mad af høj kvalitet.
Indretningen er maritim lavet smukt af dyre materialer.
På førstesal er der lavet bar i styrhuset.
Meget charmerende!

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, Vibeke_Mul

Rejsende, der kiggede på Bådcafé, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Bådcafé? Fortæl om dine oplevelser!