“Verdens bedste vinbar”

Vincaféen
nr. 169 af 671 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen

Personale og vin er toppen af poppen. Specielt har vi en ung og smuk tjener der har charme og karisma det rigtige sted❤️ Vi elsker Vincaféen Aarhus

Dato for besøg: januar 2023
Tak, Magnus_dvinge5615

Anmeldt 8. oktober 2022 fra mobile enheder

Virkelig fint udvalg af skøn vin, hyggeligt lille afslappet sted, mulighed bræt med lækker for ost og charcuteri til de sultne, super fair priser. Kæmpe anbefaling!

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, idal1972
Anmeldt 8. marts 2022 fra mobile enheder

Fantastisk sted! Frej er fantastisk!
Jeg betalte 100 kr i drikke penge for en regning på 400. It was worth it! Fantastisk vin, god vejledning og interessant samtale med Frej!

Dato for besøg: marts 2022
1  Tak, jacobd2020
Anmeldt 25. oktober 2020 fra mobile enheder

Sindssygt hyggeligt sted med lækre og anderledes vine og rigtig god service. Tjenerne var gode til at finde nye og spændende smagsoplevelser frem. Spiste der ikke, men det skal jeg næste gang.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, Signemei
Anmeldt 19. juni 2020 fra mobile enheder

Fantastisk service med prøvesmagning af flere forskellige vine inden vi valgte og virkelig lækker tapas med oste.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 690kirstent

Rejsende, der kiggede på Vincaféen, kiggede også på

Har du været i Vincaféen? Fortæl om dine oplevelser!