“Ikke en fantastisk oplevelse”
Anmeldelse af A+ Siam Sushi

A+ Siam Sushi
nr. 141 af 634 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: Take-away afdeling pa Nørreport 28, 8000 Aarhus Restaurant & Take-away pa Skolegade 27, 8000 Aarhus A+ Siam Sushi Restaurant Søndag-torsdag kl. 16-21 228 kr. Pr. person Børn under 11 ar 109 kr. Torsdag-lørdag kl. 12-16 198 kr. Pr. person Børn under 11 ar 109 kr. Fredag-lørdag kl. 16-22 248 kr. Pr. person Børn under 11 ar 129 kr.
Anmeldt 7. august 2021

Havde booket "Sushi Ad Libitum" til middag, og der var ikke mange mennesker. Maden smagte okay, ikke noget at prale om - det manglede friskheden. Derudover var der et hår i min tiramisu, og da jeg fortalte tjeneren det, var der ingen undskyldning af nogen form, blot om jeg vil have en ny. Jeg takkede nej. Musikken i restauranten kom og gik, og det var hele tiden det samme stykke musik. Der er ikke meget lys i restauranten, sikkert for at skabe en hyggelig stemning. Jeg så dog flere der satte lys på deres telefon, for at se menukortet.
Generelt en ret blandet oplevelse, tror ikke jeg har lyst til at komme igen.

1  Tak, nicolasjn1

Anmeldt 9. januar 2021 fra mobile enheder

Vi fik take a Way i går som blev hentet til tiden men var for gammel og generel dårlig kvalitet , var første gang og blev nok sidste gang.
Desuden forlangende man cash betaling ? uden at have fået besked om det ved bestilling derfor skulle vi i byen for at få hentet penge, det må kaldes en ring og uacceptabel service især i corona tiden , imod alle regler og restriktioner.

Dato for besøg: januar 2021
2  Tak, kianse
Anmeldt 3. december 2020

Fantastisk oplevelse med en rigtig god servitrice! Clara er i hvert fald en, man ikke glemmer! Smilende, hyggelig og humoristisk ung kvinde! Vi fik bestilt flere omgange, maden kom hurtigt og frisk lavet, virkelig en fornøjelse i bedste omgivelser og en hyggelig atmosfære! Det bliver i hvert fald ikke sidste måltid!

Dato for besøg: december 2020
Tak, Managerpaabk
Anmeldt 15. november 2020

Vi har efterhånden fået take away fra en del forskellige sushirestauranter i Aarhus, men vi går altid tilbage. De er bare lige en tand bedre end de andre sushirestauranter.

Levering plejer også at fungere fint og til tiden.

Dato for besøg: november 2020
Tak, 347andersj
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

God sushi som kunne have været bedre med stressede og ligeglade tjenere som var forsinkede uden mindste smil på læberne, uden antydning af venlighed

2  Tak, kianse

Rejsende, der kiggede på A+ Siam Sushi, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i A+ Siam Sushi? Fortæl om dine oplevelser!