“Under lavmålet”

nr. 49 af 622 Restauranter i Århus
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: På Restaurant MellemRum arbejder vi ud fra værdierne håndværk, hygge og energi! Fordi det er det, vi kan. Vores ambitionsniveau er, at give alle vores gæster en god og smagfuld oplevelse, ikke at opnå Michelinstjerner. Vi valgte at kalde vores restaurant for MellemRum, fordi vi synes ordet dækker over det, som en god restaurant-oplevelse bør indeholde: Når man træder ind, lukkes hverdagen ude. Vi vil gerne skabe en lille lomme – et mellemrum – mellem for eksempel arbejde og sengetid, hvor tiden for en gangs skyld ikke er afgørende, men hvor det til gengæld handler om mad og vin, samvær med dine venner, din elskede eller din familie.

Vi fik en menu med fire retter og tilhørende vinmenu. Retterne manglede ide, smag og sammenhæng. Desuden var vinene tarvelige. Vi fik en bl.a. en konfitteret æggeblomme, der havde ligget klar lidt for længe og var misfarvet. Hovedretten bestod af poussin bryst og konfitteret lår. Bryststykkerne var ok, men de to lår var hverken konfitteret eller stegt. Ganske uspiselige. Den tilhørende gemuse var rå og skarpt i smagen. Vi blev tilbudt en kompensation - ost eller kaffe på huset - men de skulle have taget regningen for hovedretten, da vi afslog deres tilbud. Dessereten var helt som de øvrige retter uden balance og pivsød. Værst var en skum af hyldeblomst, der var sej og varm - helt uden friskhed. Det blev en tidlig aften. Øv

Tak, Aros2020juli
96nannah, Ejer hos MellemRum, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Hej Uffe.
Jeg er ked af at høre, at I ikke har haft en god oplevelse.
Hvis jeg må bruge lidt af din tid, må du meget gerne skrive en mail på camilla@restaurantmellemrum.dk eller ringe på 22616922. (I tidsrummet 10.00 - 15.00)
Håber på at høre fra dig.

Mvh Camilla - Restaurant Mellemrum

Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant i hjertet af Århus med fantastisk mad og kompetent betjening. Vi fik deres menu med tilhørende vinmenu, og alt var meget smagfuldt og delikat. Og vores søde tjener(elev) gjorde aftenen helt perfekt.

Tak, ElisabethSJ
Anmeldt 21. juni 2020

Vi tog hhv kødmenu og vegetarmenu. Begge var meget fint tilberedt med gode råvarer og fin komposition. Betjeningen var rigtig god, venlig, informativ og til stede når vi havde brug for det.

Eneste mislyd (som vi var enige om): Jordskok-is virker ikke. I får point for at prøve men ikke for at fremture :-)

Tak, 865mikkele
Anmeldt 19. juni 2020

Maden var fin, men ikke noget særligt. Deres brød var lækkert. Det var dog ikke helt value for money, synes jeg. Vi sad også med fornemmelsen af, at de var for få på arbejde.

Tak, pethest
Anmeldt 11. juni 2020

God oplevelse. Lækker mad og god betjening. Også fint og utraditionelt med maden der anrettes ved bordet. God detalje.

Tak, Thomas2700

Rejsende, der kiggede på MellemRum, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i MellemRum? Fortæl om dine oplevelser!