“Suoer lækkert mad i hjertet af Århus. ”
Anmeldelse af MellemRum

nr. 49 af 622 Restauranter i Århus
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: På Restaurant MellemRum arbejder vi ud fra værdierne håndværk, hygge og energi! Fordi det er det, vi kan. Vores ambitionsniveau er, at give alle vores gæster en god og smagfuld oplevelse, ikke at opnå Michelinstjerner. Vi valgte at kalde vores restaurant for MellemRum, fordi vi synes ordet dækker over det, som en god restaurant-oplevelse bør indeholde: Når man træder ind, lukkes hverdagen ude. Vi vil gerne skabe en lille lomme – et mellemrum – mellem for eksempel arbejde og sengetid, hvor tiden for en gangs skyld ikke er afgørende, men hvor det til gengæld handler om mad og vin, samvær med dine venner, din elskede eller din familie.
Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant i hjertet af Århus med fantastisk mad og kompetent betjening. Vi fik deres menu med tilhørende vinmenu, og alt var meget smagfuldt og delikat. Og vores søde tjener(elev) gjorde aftenen helt perfekt.

Tak, ElisabethSJ

Anmeldt 21. juni 2020

Vi tog hhv kødmenu og vegetarmenu. Begge var meget fint tilberedt med gode råvarer og fin komposition. Betjeningen var rigtig god, venlig, informativ og til stede når vi havde brug for det.

Eneste mislyd (som vi var enige om): Jordskok-is virker ikke. I får point for at prøve men ikke for at fremture :-)

Tak, 865mikkele
Anmeldt 19. juni 2020

Maden var fin, men ikke noget særligt. Deres brød var lækkert. Det var dog ikke helt value for money, synes jeg. Vi sad også med fornemmelsen af, at de var for få på arbejde.

Tak, pethest
Anmeldt 11. juni 2020

God oplevelse. Lækker mad og god betjening. Også fint og utraditionelt med maden der anrettes ved bordet. God detalje.

Tak, Thomas2700
Anmeldt 8. juni 2020 fra mobile enheder

Super fin menu hvor man enten kan vælge en sammensat menu bestående af 3-4 retter, både vegatar og ikke-vegetar udvalg eller vælge a la carte retter. Til menuer kan tilvælges vin- eller saftmenu. Vi valgte 3 retter + 1 vinmenu og 1 saftmenu. Maden kom hurtigt på trods af en helt fyldt restaurant. Den smagte super godt og både vin- og saftmenu passede fint dertil. Betjeningen var god og de havde taget højde for corona vha afskærmning mellem bordene samt sprit på alle borde og en tablet til at se menuen på. Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Tak, annevagner
AThallaug, Ejer hos MellemRum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. juni 2020

Hej Anne
Tusind tak for din anmeldelse, den er vi rigtigt glade for :)
Vh.
/Allan - Restaurant MellemRum

Rejsende, der kiggede på MellemRum, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i MellemRum? Fortæl om dine oplevelser!