“Gode råvarer og skønne pizzaer”
Anmeldelse af Café Passione

Café Passione
nr. 57 af 617 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen

I lørdags var vi i Århus og mødtes med børnene til middag. Der var ikke så mange mennesker, så der var fin afstand, og det var rart mht de nye restriktioner mht mundbind, så vi følte os mere trygge :)

Min mand og hans søn endte med at dele en extra pizza, så må sige at de var goe. Pizzaerne kunne måles med mandens egne pizzaer, hvilket vi sjældent oplever (blot anderledes), en god crust.

Min bonusdatter og jeg endte med at deles om et fad TAGLIERE med charcuteri og div. delikatesser. Virkelig lækre oliven og noget parmasanost. Vi bestilte en lille skål med olivenolie og skål balsamico, det var virkelig udsøgt det hele :)

Vi fik nogle gode drinks og en rigtig rigtig god flaske vin til maden.

Det var rigtig søde piger som servicerede os, men det var dog flere gange lidt svært at få øjenkontakt, når vi ønskede at bestille mere.

Vi kommer bestemt igen, næste gang vi skal til Århus :)

Dato for besøg: september 2020
Tak, HSloth

Anmeldt 12. september 2020 fra mobile enheder

Der er den dejligste stemning på Passione, der formår at danne en dejlig ramme for såvel en romantisk middag for to og hygge med vennerne som en fødselsdagsfest og en hurtig pizza med familien. Og så er maden virkelig dejlig - alle råvarer er af højeste kvalitet og nøje udvalgte på de mange rundrejser i Italien, som Passiones ejer, Marcello løbende er på for hele tiden at finde det bedste af det bedste at forkæle gæsterne på Passione med.
I går fik jeg den bedste pizza ever på Passione - Helt traditionel italiensk pizza med Bresaola, rucola, trøffelolie og parmasanost - men bunden og kvaliteten af alle komponenter var helt i top!
Tak til Passione!

Dato for besøg: september 2020
Tak, KatrineK127
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Kan klart anbefales! Super service, hurtig servering, lækker mad, god vin, dejlig stemning og fantastisk location

Tak, 656idac
Anmeldt 24. juli 2020

Vi havde akkurat den samme oplevelse, som en anmeldelse fra den 6. august 2017 beskriver. Vi havde bestilt bord en måned i forvejen og fået en bekræftelse herpå af ejeren selv. Da vi ankom til restauranten fik vi at vide, at begge kokke var rejst på ferie, så der kunne ikke laves mad - vi kunne alene få pålæg og brød. Vi valgte selvfølgelig at gå igen, og brugte så resten af aftenen på at finde et ledigt bord et andet sted i Århus lørdag aften i uge 29!!!!! Det var umuligt. Det er simpelthen så helt ufattelig ringe service, og stakkels den unge pige, der stod i restauranten og undskyldte på vegne af en ejer, som tydeligvis er ligeglad (han havde heller ikke fået noteret vores reservation i bogen, så hun vidste ikke, at vi kom). Hvis man ingen kokke har, så holder man vel lukket og tager ikke imod reservationer.

Tak, S_Hvass
Anmeldt 12. juni 2020 fra mobile enheder

Stedet er hyggeligt - musikken desværre ikke italiensk - maden ok autentisk men så heller ikke mere. Personalet sødt og venligt men ikke særlig professionelt. Kommer gerne en anden gang men så må alt gerne sidde lidt mere i skabet.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, BenteN7

Rejsende, der kiggede på Café Passione, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Café Passione? Fortæl om dine oplevelser!