“Lækker mad til billig penge”
Anmeldelse af Thai Mekong

Thai Mekong
nr. 280 af 632 Restauranter i Århus
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

2 retter for 110kr og 3 retter for 135kr. Lækker mad til gode priser. Jeg er dog imod man skal betale 25kr for vand fra hanen når man køber andre drikkevarer også. Der kan dog forkomne noget vente tid på maden hvis der er for mange mennesker der. Sød og venlig betjening.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Nynne000

Anmeldt 15. maj 2016

Vi var tre der bestilte den såkaldte '6 retters menu', da vi var sultne. Vi fik hurtigt vores Tom Ka Kai, som var god, men den éne tjener på vagt var presset. Da der begyndte at komme flere mennesker ind i restauranten begyndte det at gå meget langsomt med serveringen. Vi ventede en halv time mellem forretten og mellemretterne, hvilket var tre meget små portioner af salat, hotwings og stegte rejer, hvilket smagte fint. Der gik yderligere en halv time før vi fik hovedretten, igen en ret lille servering til 3 personer. Kødet var dog lækkert krydret, og grønsagerne tilpas stegt. Til sidst afventede vi desserten. Efterhånden havde vi siddet 2 timer på restauranten, og jeg måtte ud for at stille p-skiven igen, for at undgå en bøde. Da der var gået 40 min. efter hovedretten uden sporet af dessert gav vi op og blev enige om at gå. Vi fik et afslag i prisen, men kokken var ikke tilfreds med at vi forsøgte at få et yderligere afslag pga. den lange ventetid. Han begrundede travlheden med de mange uventede besøgende, som ikke havde bestilt bor, og den 'langsomme' tjener. Jeg tror dog mere at travlheden skyldes underbemanding. Restauranten får point for maden, men den dårlige og langsomme service gør, at vi desværre ikke kommer igen.

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, N502JNmichaeln
Anmeldt 1. august 2015

Har ellers kommet på ThaiMekong igennem 10-15 år, hvor den flere gange har skiftet ejer. Sidste besøg var i foråret då. hvor især risret med rejer og sprøgstegt kokos var fantastisk - og alt andet som sædvanligt lækkert og godt til en god pris - value for money. Men,,,men,,, alle priser havde fået et hak op, forretten kolde ruller med rejer var på kortet, men havde de ikke. Min mands kylling med cashewnødder var i sur/sød i stedet for karry og meget lidt sovs og kom blot som et stegt kyllingebryst lagt oveni. Jeg forsøgte en af de nye ting; grillede tigerrejer.... var to små tørre, udpinte rejer med masser af skal omkring, så imponerende ud, men der var meget lidt mad og den var halvklode da den kom. Ærgerligt for Århus, at de. Nu hat fåe endnu en middelmådig thai-restaurant

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Loyche
Anmeldt 6. juli 2015

Dejlig billig og lækkert vietnamesisk mad til Aarhus` billigste priser. Kan varmt anbefales på en kold vinter hverdagsaftener, hvor man trænger til varmen og få pirret smagsløgene.

Dato for besøg: marts 2015
Tak, Pia K
Anmeldt 23. januar 2015

Vi bestilte begge to en forret. Kød på spyd med peanutsovs. Det smagte rigtig dejligt. Der var smag i kødet og sovsen var god.
Til hovedret havde vi bestilt en kyllingeret med grønsager og bestilt stærk chili.
Det var en noget flad oplevelse. Chilien var tydeligvis glemt og resten smagte bare ikke af ret meget.
Det kunne spises og vi blev da også mætte, men nogen fantastisk thai oplevelse var det ikke.
Vi finder nok en anden Thai biks næste gang.

Dato for besøg: januar 2015
    • Stemning
Tak, RCH80

Rejsende, der kiggede på Thai Mekong, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Thai Mekong? Fortæl om dine oplevelser!