“Udmærket køkken”

Køkkener: Fransk, Fusion
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 4. juli 2016

Maden er absolut ikke den store åbenbaring, og enkelte retter kunne godt være skarpere, men der leveres fint til prisen; og med konceptet medbring-egen-vin slipper man billigt for en restaurantoplevelse. Trods travlhed var betjeningen opmærksom.

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, pjensen2

Anmeldt 2. juli 2016 fra mobile enheder

Ganske fin madoplevelse. Vi var en gruppe der fik 3 retter. Forret og hovedret var rigtig lækkert, med mørt og veltilberedt kød. Desværre var portionerne meget små, så ingen af os blev rigtig mætte. Da vi kom til desserten bestilte vi alle chokoladekage, men efter rigtig lang ventetid fik vi desværre meddelt at kokken havde brændt alle kagerne på. Desværre var de 2 andre dessert-alternativer ikke noget for os, så vi måtte undvære. Ærgerligt!
Dog var det dejligt at vi måtte medbringe egne drikkevarer.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, Malenesen91
Anmeldt 4. juni 2016 fra mobile enheder

Konceptet på restauranten er godt, da man kan medbringe de drikkevarer man ønsker. Kom på restauranten en fredag i et større selskab og stedet var i øvrigt godt besøgt. Det betød, at et bord blev glemt til forretten og måtte vente uforholdsmæssigt længe, og at serveringstempoet blev tilpasset hvilket bord, der sidst havde ventet længst. Personalet gjorde det bedste de kunne, men trods et begrænset menukort var bemandingen ikke gearet til at følge med, desværre. Maden var til gengæld absolut værd at gå efter - lidt men godt - og mæt blev man såmænd. At blive spist af men kandekaffe på grund af forsinkelsen var dog lidt fesent, men kagerne dertil rettede lidt op. En espresso havde dog rettet lidt mere op.
Et besøg værd, men i spidsbelastninger skal man give tid.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Jimmy V
Anmeldt 2. juni 2016

Min kæreste og jeg havde en fantastisk dejlig aften i går på Le Basilic. Maden smagte utrolig lækkert - kvaliteten var virkelig i top - portionerne var gode og så var det billigt (2 retter for lidt over 200 kr.). Kokken var fleksibel i forhold til at ændre på menuen af hensyn til allergi/vegetar. Vores tjener var utrolig sød, smilende og hjælpsom.
Et sted vi helt sikkert vil anbefale, og et sted som vi med garanti vil besøge igen. MUMS!

Dato for besøg: juni 2016
Tak, majjensen88
Anmeldt 23. maj 2016

Kan varmt anbefale dette sted. Virkelig velsmagende og veltilberedt 3- retters menu. Sød, varm og smilende betjening på trods af en fyldt restaurant. Kan varmt anbefale dette sted....og så må man medbringe egen vin.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Hannelore59

Rejsende, der kiggede på Le Basilic, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Le Basilic? Fortæl om dine oplevelser!