“Så fint!”

nr. 18 af 634 Restauranter i Århus
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Dejlig mad, dejlig vin, skøn betjening og hyggelige lokaler.
Alt var godt og rart og hyggeligt.
Både mad og vine var spændende uden egentligt at være voldsomt udfordrende.

Tak, lisbethoj

Anmeldt 21. juli 2021

Bestilte snack med bobler og derefter tre retters menu med vin menu. Både snack og alle tre retter var virkeligt velsmagende. Desværre er især hovedretten alt for sparsom - et lille stykke (meget lækker) havtaske uden tilbehør af nogen art. Brød serveret også i meget små portioner selv om det blev bestilt ekstra. Vinmenu var særdeles skrabet - to meget små glas vin som knap rakte til maden (180,- dkk). Der serveres ikke små “in betweens” eller tilbydes opfyldning af glas. En lidt “skrabet” oplevelse. Pris pr person 800,- ikke ok når man går sulten derfra.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, jjG3827OK
Anmeldt 20. juli 2021 fra mobile enheder

Var der for anden gang, første gang var i November 2020 med suveræn service og mad. Denne gang var maden god uden st nå samme højde som i november og betjeningen var…. Noget mangelfuld.
Vi måtte bede om brød, fik det, for derefter st måtte bede om smør. Senere måtte vi igen bede om brød, hvilket undrede os da andre borde bare fik det. Vores bobler og snacks til start var et glas hvor bobler forsvandt efter to minutter og bar tydelig præg at have været åbnet lang tid før- boblerne var trætte. Snacks var fine uden at nå samme niveau som sidste år, blandt andet grundet kedelig kiks og meget syrlige arsparges.
Forret med kammuslinger var velsmagende.
Hovedret med havtaske var rigtig lækker og saftig, godt ramt da den nemt kan blive for tør.
Jordbær desserten var meget meget lækker.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Destination771169
Anmeldt 6. juli 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt, lækkert og autentisk fransk. Super lækre råvarer. Retterne er veltillavede og spændende. Kan kun anbefales.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, MartinM6229
Anmeldt 27. juni 2021 fra mobile enheder

Bedste restaurant i Aarhus. Lækre råvarer. Meget velsmagende! Fransk stemning - fantastisk betjening.
Prøvede menu med 5 retter og 3 glas vin til

Dato for besøg: maj 2021
Tak, 675larsr

Rejsende, der kiggede på L'estragon, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i L'estragon? Fortæl om dine oplevelser!