“Super god aften - meget hyggeligt - god mad”
Anmeldelse af L'estragon

L'estragon
Reservér med
L'estragon er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 23 af 627 Restauranter i Århus
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 22. juli 2018

Dejlig atmosfære, vi følte os meget velkommen - en dejlig 3 retters lækker menu, og ih hvor blev vi mætte - service niveauet var højt - der var hyggeligt og tiltrods for alle bord var besat Formåede tjeneren at være opmærksom og vi havde en rigtig god aften - 2 personer hver 3 retter og et glas vin til hver kr750

Dato for besøg: juli 2018
Tak, John S

Anmeldt 20. juni 2018

Havde bestilt en menu startende med bobler og afsluttende med kaffe og avec til 8 personer. De kunne selv bestemme menuen, der var aftalt til 900 kr. pr. person. En drak ikke alkohol. Vi startede med bobler, derefter en meget lille forret, en kyllingeret til hovedret og en dessert. Derefter kaffe med sødt. Avac-udvalget var beskedent, så kun 3 af os fik en cognac. Alle var sultne da vi gik der fra. En lille ret mere havde formentlig reddet aftenen, men den var der altså ikke. Léstragon er et hyggeligt sted, men vi følte os lidt snydte. Har efterfølgende i en opfordret evaluering skrevet det samme til Létragon, men de har end ikke gidet svare. Er sgu skuffet. :(

Dato for besøg: juni 2018
1  Tak, christianhomilius
Anmeldt 2. juni 2018 fra mobile enheder

Hold nu op hvor var det godt på l'estragon. Igen-igen. Helt fyldt i det lille lokale og åbent ud til gaden. Så god og afslappet stemning findes bare ikke bedre andre steder i Århus. Vedhæfter lige et par fotos af nogle af retterne.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Troels P
Anmeldt 2. maj 2018 fra mobile enheder

Kone og mand på fødselsdags date. Lækker mad og hyggelig servering.4retter, samt vin for 500 pr. person. Kan anbefales på hverdage hvor der er fred og ro.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Christian184
Anmeldt 31. marts 2018 fra mobile enheder

Frokost med 5 serveringer 175kr ! Super lækker mad og sikke en indretning af lokalet. Charmerende betjening - her kommer vi igen.

Dato for besøg: marts 2018
1  Tak, BoSa9700

Rejsende, der kiggede på L'estragon, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i L'estragon? Fortæl om dine oplevelser!