“Lækkert”

Køkkener: Kinesisk, Thai, Vietnamesisk
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 29. april 2019 fra mobile enheder

Har igen besøgt Orientalsk køkken og det er stadigvæk rigtig lækkert mad der bliver lavet der. Vi havde en Early Bird 2 retter frit valg fra kortet og 2 glas vin, 200kr det er billigt

Dato for besøg: april 2019
Tak, Kent N

Anmeldt 6. marts 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet en hverdag og kunne nemt få et bord.
Der kom gratis vand på bordet da vi satte os, og det måtte man gerne forsætte med til maden.
Man kan få 2 retter til 150 kr det er flot anrettet og meget friske grønsager, vi har fået meget orientalsk mad i Århus og dette er klart det bedste vi har prøvet endnu.
Stedet indbyder mest til mad ud af huset, men i sin klasse er det et utroligt godt sted.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, kimrM8066UC
Anmeldt 13. januar 2019 fra mobile enheder

Vi bestilte både forret og hovedret en hverdagsaften, og vi fik noget fint mad. Ikke en stor kulinarisk oplevelse, men store portioner.
Men jeg synes, maden er for dyr i forhold til kvaliteten.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, 477stinee
Anmeldt 10. januar 2019

Bestilte mad fra det orientalsk køkken og bad om at maden ikke skulle være stærk. Da jeg får maden (take away) er maden så stærk at jeg ender med kun at sidde og fiske kødet op og spise det.

Dato for besøg: december 2018
Tak, 407elisabethn
Anmeldt 25. juni 2018

Købte en Early Bird til Orientalsk køkken, og nej hvor var det godt, dejlig mad med friske grønsager og vel tilberedt. Betjeningen var en ung smilende og frisk pige. Kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Kent N