Tripadvisor

Køkkener: Kinesisk, Thai, Vietnamesisk
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 2. oktober 2016

Ja det er rigtig god og lækker mad, vi har hygget.
Men forret er også god, men ikke så meget stor nok

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, l0uring

Anmeldt 7. juli 2016

Velsmagende asiatiske retter og rigtig god service. kan varmt anbefales til folk der gerne vil smage det asiatisk køkken

Dato for besøg: juli 2016
Tak, XuanNgo
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Stedet er småt men hyggeligt. De har ok priser og hvis man tager take away får man 2 retter for 100kr.
Maden er for det meste lækkert, har dog fundet hår i maden 2 gange og et stykke blå net i min suppe en gang, så nogle gange får man lidt mere end man betaler for....

Dato for besøg: marts 2016
2  Tak, Nynne000
Anmeldt 5. januar 2016 fra mobile enheder

Har besøgt Orientalsk Køkken mange gange, og maden er altid smagfuld, frisk og lækker. Har altid kun fået super service :)

Most likely the best Thai Restaurant in Aarhus 5/5*

Dato for besøg: november 2015
Tak, Thomas L
Anmeldt 18. december 2015

En hurtig indskydelse, viste sig at være en fantastisk oplevelse.
Næsten fyldt restaurant, hvor et bord blev anvist, ved døren. Men så snart et bedre bord var ledigt, blev vi tilbudt dette..
Maden var rigtig god og velsmagenden. Servicen i top..

Dato for besøg: december 2015
Tak, Mic355