“Altid kvalitet på Orientalsk Køkken”
Anmeldelse af Orientalsk Kokken

Orientalsk Kokken
nr. 117 af 507 Restauranter i Århus
Køkkener: Kinesisk, Thai, Vietnamesisk
Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 14. oktober 2015

Vi har besøgt orientalsk køkken vel 15-20 gange siden de åbnede. Men det er et par år siden sidst. Dejligt at erfare, at kvaliteten af maden fortsat er helt i top med fremragende value for money.

1  Tak, AndersWind
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Orientalsk Kokken
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 18. august 2015

Et lille men lækkert spisested i Aarhus!
Maden var lavet af friske råvare og servicen var i top. Helt sikkert et besøg værd, hvis man trænger til lidt andet mad end alt det "normale" cafe mad.

2  Tak, louiselomholt
Anmeldt 26. juli 2015 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant og god til take away. Et varieret menukort med absolut rimelige priser og altid meget veltilberedt mad. Velsmagende og altid med friske og sprøde grøntsager. Meget venlig og imødekommende betjening. I perioder er det mit 'eksterne køkken' :-)

2  Tak, Elisabeth D
Anmeldt 19. maj 2015

Jeg bestilte 'indbagt kylling m. sur/sød sauce', og fik KFC kylling med meget tørt kyllingekød og en dårligtsmagende sauce. Pris: 100 kr. Alt, alt for dyrt. Da jeg var færdig, fik jeg en regning, der var for stor. Tjeneren undskyldte næsten ikke, men indrømmede dog fejlen.

Tak, Gits85
Denne anmeldelse er oversat fra English. Se original
Anmeldt 1. maj 2015 fra mobile enheder

Vi har fået take-away og som sædvanlig var maden fantastisk. Portion størrelserne er udmærket og medfølgende ris er rigeligt.

Vil helt sikkert besøge stedet igen og igen !! : -)

Tak, Fabio C
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på English om www.tripadvisor.com. Se original

Rejsende, der kiggede på Orientalsk Kokken, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Orientalsk Kokken? Fortæl om dine oplevelser!