Tripadvisor

Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Levering, Reservationer
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 1. maj 2015 fra mobile enheder

Vi har fået take-away og som sædvanlig var maden fantastisk. Portion størrelserne er udmærket og medfølgende ris er rigeligt.

Vil helt sikkert besøge stedet igen og igen !! : -)

Tak, samurai1982
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original

Anmeldt 22. november 2014 fra mobile enheder

Efter 5 ugers sommerferie i Thailand har man smagt en hel del thaimad. Maden i denne restaurant var som at være i Thailand igen! MUMS, det var godt! Vi fik tre retter for 170 kr. Asiatiske flaskeøl kostede 45 kr. og der blev gratis serverer isvand. Servicen var helt fin og lokalet var flot og meget indbydende. Og så havde de Elite Smiley.

Tak, 623tinar
Anmeldt 13. november 2014

Super lækkert mad. Dejligt når maden er frisklavet og med friske råvarer selvom det var take away og prisen var også yderst fornuftig.

Dato for besøg: november 2014
Tak, Kirseke
Anmeldt 7. oktober 2014

Det var en fornøjelse at gæste dette sted, der var rent ,pænt, rydeligt , vi blev betjent med stor venlighed. Maden var god og der var ingen grund til klage .

Dato for besøg: oktober 2014
    • Stemning
Tak, Erik B
Anmeldt 5. oktober 2014 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant, god venlig betjening, friske råvarer, varieret menu med noget for enhver. Vi havde en super aften og kommer helt sikkert igen. Kan absolut anbefales.

Tak, norgaardikast

Rejsende, der kiggede på Orientalsk Kokken, kiggede også på