Tripadvisor

Køkkener: Kinesisk, Thai, Vietnamesisk
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 19. maj 2015

Jeg bestilte 'indbagt kylling m. sur/sød sauce', og fik KFC kylling med meget tørt kyllingekød og en dårligtsmagende sauce. Pris: 100 kr. Alt, alt for dyrt. Da jeg var færdig, fik jeg en regning, der var for stor. Tjeneren undskyldte næsten ikke, men indrømmede dog fejlen.

Tak, Gits85

Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 1. maj 2015 fra mobile enheder

Vi har fået take-away og som sædvanlig var maden fantastisk. Portion størrelserne er udmærket og medfølgende ris er rigeligt.

Vil helt sikkert besøge stedet igen og igen !! : -)

Tak, samurai1982
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
Anmeldt 22. november 2014 fra mobile enheder

Efter 5 ugers sommerferie i Thailand har man smagt en hel del thaimad. Maden i denne restaurant var som at være i Thailand igen! MUMS, det var godt! Vi fik tre retter for 170 kr. Asiatiske flaskeøl kostede 45 kr. og der blev gratis serverer isvand. Servicen var helt fin og lokalet var flot og meget indbydende. Og så havde de Elite Smiley.

Tak, 623tinar
Anmeldt 13. november 2014

Super lækkert mad. Dejligt når maden er frisklavet og med friske råvarer selvom det var take away og prisen var også yderst fornuftig.

Dato for besøg: november 2014
Tak, Kirseke
Anmeldt 7. oktober 2014

Det var en fornøjelse at gæste dette sted, der var rent ,pænt, rydeligt , vi blev betjent med stor venlighed. Maden var god og der var ingen grund til klage .

Dato for besøg: oktober 2014
    • Stemning