Tripadvisor

Køkkener: Kinesisk, Thai, Vietnamesisk
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 22. november 2014 fra mobile enheder

Efter 5 ugers sommerferie i Thailand har man smagt en hel del thaimad. Maden i denne restaurant var som at være i Thailand igen! MUMS, det var godt! Vi fik tre retter for 170 kr. Asiatiske flaskeøl kostede 45 kr. og der blev gratis serverer isvand. Servicen var helt fin og lokalet var flot og meget indbydende. Og så havde de Elite Smiley.

Tak, 623tinar

Anmeldt 13. november 2014

Super lækkert mad. Dejligt når maden er frisklavet og med friske råvarer selvom det var take away og prisen var også yderst fornuftig.

Dato for besøg: november 2014
Tak, Kirseke
Anmeldt 7. oktober 2014

Det var en fornøjelse at gæste dette sted, der var rent ,pænt, rydeligt , vi blev betjent med stor venlighed. Maden var god og der var ingen grund til klage .

Dato for besøg: oktober 2014
    • Stemning
Tak, Erik B
Anmeldt 5. oktober 2014 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant, god venlig betjening, friske råvarer, varieret menu med noget for enhver. Vi havde en super aften og kommer helt sikkert igen. Kan absolut anbefales.

Tak, norgaardikast
Anmeldt 31. juli 2013

Er du træt af China Grills men søger god asiatisk mad? Så giv Orientalsk Køkken en chance. Der er hyggeligt, maden er god (og ret autentisk), betjeningen fin og priserne meget overkommelige. Godt sted på hverdage.

Dato for besøg: april 2013
    • Stemning