“Lækre smage og venligt personale”
Anmeldelse af dauphine

dauphine
nr. 81 af 621 Restauranter i Århus
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Super middag med mange specielle smagsoplevelser! Derudover rigtig venligt personale, som tog sig god tid til hvert bord.

Tak, 488linnh

Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Helt tilfældigt bla. fordi der er et ledigt bord til 2 fredag aften går vi en helt igennem fantastisk oplevelse.
Bestilte Carte Blance menuen, der var alle pengene værd.
Professionel meget venlig betjening, flotte anretninger, meget velsmagende retter og en flot afstemt vinmenu.
Vi kommer gerne tilbage.

1  Tak, Søren N
Anmeldt 18. juli 2020

Fantastisk lækkert mad og vin, hyglig og uformel stemning, plus personalet er i top.
Dauphine har forstået hvad et restaurant besøg går ud på.... Klasse

Tak, O3655HDdenniss
Anmeldt 15. februar 2020 fra mobile enheder

Maden var fantastisk og betjeningen meget venlig. Der var plads til smil og nærvær uden at man på noget tidspunkt følte sig overset blandt de mange gæster.
Et lille hyggeligt sted der er værd at besøge.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, RCH80
Anmeldt 24. oktober 2019 fra mobile enheder

Det var en rigtig dejlig oplevelse. Vi fik snack og bobler, en 3 retters menu med bl.a. gråand og hjemmelavet “Bailey” der var en rigtig god stemning personalet imellem

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Kent N

Rejsende, der kiggede på dauphine, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i dauphine? Fortæl om dine oplevelser!