“En kæmpe oplevelse.”

Køkkener: International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Holme-Højbjerg-Skåde
Anmeldt 7. august 2021

Helt fantastisk oplevelse ud over det sædvanlige. Det var mit første besøg på en Michelin restaurant og det levede op til forventningerne. Vi blev budt pænt velkommen i døren af store dele af personalet hvor vi derefter blev ført ind i Verandaen, som lokalet hed.

Højt serviceniveau og formentlig det bedste vin jeg har smagt til dato.
Det eneste (lille bitte) minus var at mange af retterne mindede om hinanden i udseende. Fire grønne retter med fisk i streg, gjorde at vi glædede os lidt til at se noget nyt blive præsenteret for os. Det er vigtigt at sige, at ALLE retterne smagte fantastisk!

Mange kæmpe store smagsoplevelser. Tusind tak til Frederikshøj for den ultimative helhedsoplevelse.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, jacobjbird

Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Det er nu 3 år i streg, vi besøger Frederikshøj, og køkkenet står skarpere end nogensinde. Snacks og serveringer i en lind strøm, ingen falder ved siden af, ingen er irrelevante, ingen er uinteressante - flot flot mad. Vinene er godt parret med maden, og der skænkes tilpas i glassene, som ofte lige fyldes lidt op. Alt præsenteres fint af tjenerne, der er et kapitel for sig selv, for der er en hjælpsom familiær stemning, hvor der arbejdes seriøst, drilles lidt, grines meget og selvironi er udtalt. Vi kommer igen næste år og glæder os allerede.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, ErikS976
Anmeldt 13. juli 2021 fra mobile enheder

Vi bliver budt pænt velkommen og hilser på køkkenchefen som tager imod i døren.
Herefter bliver vi vist til bords, hamrende flot udsigt og der bliver skænket en omgang lækre bobler.
Der var mange wauw retter, udseende og smag spiller 100% Vinmenuen passede perfekt til og der blev ikke sparet på noget.
Skøn oplevelse som vi glæder os til at prøve igen

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, juliemdh
Anmeldt 21. maj 2021

Vi har været på Frederikshøj flere gange - igen overgik de sig selv. Virkelig lækker, flot og smagfuldt mad. Dejlig afslappet betjening med humor og et glimt i øjet - befriende at det ikke bliver for højtideligt,
Iøvrigt bemærkede vi den perfekte akustik.
Skønne Kvium malerier iøvrigt

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, Madglaede
Anmeldt 30. oktober 2020

Ti retters menu med tilhørende vinmenu.

Fantastisk oplevelse.

Kogekunst i meget høj klasse og super-service i afslappet øjenhøjde.

12 på 10 - skalaen.

Dato for besøg: oktober 2020
2  Tak, odo381

Rejsende, der kiggede på Restaurant Frederikshoj, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Restaurant Frederikshoj? Fortæl om dine oplevelser!