“Fantastisk ”

Køkkener: International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Holme-Højbjerg-Skåde
Anmeldt 9. september 2018 fra mobile enheder

Så bliver det vist ikke bedre i Danmark - ja måske ikke i hele verden
Absolut den lækreste, mest spændende og opfindsomme menu nogensinde
Kan anbefales alle der ønsker en gastronomisk TOP TOP TOP oplevelse

Tak, Soerenwn

Anmeldt 31. august 2018

Vi holdt vores sølvbryllupsfest med 82 deltagere.
Vi oplevede sublim mad, fantastisk service og omgivelser i verdensklasse.
Alle fik lækker Michelin-mad dygtigt præsenteret af kompetente tjenere ved hvert bord. Vinen komplimenterede maden og bragte oplevelsen op på sit helt eget niveau. Bryllupskagen var i sandhed et mesterværk. Til sidst og ikke mindst Wassim egne pizzaer, der fik selv dem der ikke kunne spise mere til at finde plads til en ekstra mundfuld.
I sandhed meget mere end en Michelin-stjerne værd.

1  Tak, claus2206
Anmeldt 24. august 2018 fra mobile enheder

Vi var 9 kolleger der fik 12 retter med tilhørende vine. En overvældende oplevelse. Fantastisk mad og fremragende vin. Meget opmærksom og samtidig munter og uformel betjening.
En helt igennem enestående oplevelse som varmt kan anbefales.

Tak, 345knuds
Anmeldt 19. juli 2018

det er altid spændende at genbesøge en restaurant hvor man sidst fik en stor gastronomisk oplevelse.. men ikke på Frederikshøj

maden er i min. 2 stjernet klasse.. sublime smagsoplevelser, gode vinparringer og en super betjening :-)

Vil glæde mig til at genbesøge Frederikshøj snart igen

Tak, kosmopol
Anmeldt 11. juli 2018 fra mobile enheder

At besøge denne restaurant må siges at være et besøg på en af de bedste restauranter vi nogensinde har oplevet. Vi fik den skønneste, varmeste modtagelse og allerede fra vi satte foden indenfor, var stilen lagt. Udsøgt mad som slet ikke kan beskrives med ord, men det skal opleves. Der var kælet for hver en detalje, og alt var smagfuldt og spændende anrettet. Vinmenuen var sublim. Smilende, lattermilde og skønt personale. Kunne jeg give flere stjerner, fik denne restaurant det dobbelte.

Tak, Christinas B

Rejsende, der kiggede på Restaurant Frederikshoj, kiggede også på

Århus, Østjylland

Århus, Østjylland

Har du været i Restaurant Frederikshoj? Fortæl om dine oplevelser!