“Bedste frokost nogensinde ”
Anmeldelse af Mefisto

Mefisto
nr. 17 af 627 Restauranter i Århus
Køkkener: Fransk, Dansk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: I hjertet af det Aarhusianske latinerkvarter ligger restaurant Mefisto i en af de gamle charmerende bygninger. Her er stemningen uprætentiøs og afslappet. Menuen spænder vidt fra brunch til frokost og aften - dog er der en særlig vægt på fisk og skaldyr hvilket prisen som Danmarks bedste Fiske og skaldyrsrestaurant i 2016 også understreger. Uanset om du er ude efter et professionelt miljø til en forretningsfrokost, en romantisk middag eller en helt tredie anledning byder vi dig på Mefisto velkommen med hyggelig atmosfære, gode råvarer og personlig betjening. Restauranten er lille og intim men i sommer halvåret åbner vi op for vores skønne gårdhave som nærmest er helt sydlandsk når vejret arter sig - til de knap så varme dage kører vi taget for og tænder for varmelamperne. Vi holder åbent alle ugens dage og glæder os til at invitere dig indenfor.
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Min kone havde inviteret ud og vi valgte frokost menuen og champagne. Vi blev ikke skuffet. Håndplukkede rejer, Røget laks, Hummer burger, Æg Benedict, Hønsesalat, Andepølse og Vanilje fromage. Det smagte fantastisk.

Tak, SteenRanders

Anmeldt for 1 uge siden

Holdt fødselsdag for en veninde på Mefisto. Jeg spiser kun fisk og de havde lavet en brunch platte til mig, udelukkende med vegetar -og fiskeretter. Det var SÅ godt!!!!

Tak, Jolanta F

Du finder denne perle i hjertet af Århus.
Hyggen er absolut helt i top, hvis du sidder i hoved restauranten, hvor der er lunt og belysningen er dæmpet. Men nu til den ultimative ret med den fremragende smag. Har ikke nok rosende ord til, at beskrive smagende. Du må simpelthen love mig, at du prøver den. Fortryder, at jeg ikke fik taget billeder, men var for opslugt af duften fra den stegte pighvar, serveret med ristet spidskål, diverse svampe og den skønneste hummersauce i hele verden. Desuden var der grov velsmagende kartoffelmos dertil. Hele herligheden for 325 kr.
Kokken burde have en medalje for denne ret, intet mindre!
Betjeningen var meget dæmpet og venlig.
Om sommeren er det muligt at side i den lille hyggelige gårdhave, eller direkte ud til gadesiden, hvor man tydeligt mærker suset fra Latinerkvarteret.

Tak, 605hanneb
Anmeldt 6. september 2018

Pragtfuld restaurant, hvor man føler sig meget mere end meget velkommen. Super skønne tjenere, mad og en vidunderlig New Yorker atmosphære.

Dato for besøg: september 2018
2  Tak, Greta Jo L
Anmeldt 25. august 2018 fra mobile enheder

Blev glædeligt overrasket her.
Hyggelig og dejlig atmosfære. Venlig og kompetent betjening og maden var bare perfekt. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: august 2018
Tak, ingelisejorgensen53

Rejsende, der kiggede på Mefisto, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Mefisto? Fortæl om dine oplevelser!