“Fantastisk mad ”

Møf
nr. 21 af 627 Restauranter i Århus
Køkkener: Fransk, Dansk, Moderne, Fusion
Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

Fantastiske forretter og gode hovedretter. Alt sammen bliver lavet så det kan ses. Egne krydderier og gode kokke og tjener gør oplevelsen fuldendt

Dato for besøg: august 2018
Tak, Opperen

Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

Virkelig god mad.
Der var nok af den fantastiske madoplevelse også til en voksen mand.
Rigtig god service

Dato for besøg: august 2018
Tak, AnetteOpstrup
Anmeldt 20. juli 2018 fra mobile enheder

Kokke, der kan deres håndværk. Sød og kompetent servering. Du skal også have vinmenuen. Vinpairings er lige i øjet.

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, LineL1978
Anmeldt 20. juli 2018 fra mobile enheder

Super mad og super betjening. Alle pengene værd. Jeg kommer helt sikkert igen næste gang jeg er i Århus.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, zobbedk
Anmeldt 10. juni 2018

Virkelig godt mad i store portioner. Hyggelig indretning, dejlig betjening, afslappet stemning. Gratis postevand - TAK ! Tatar og kalv med grønt anbefales. Salat med saltet kuller en lidt svag ret. Chokoladekagen er virkelig tung. Jordbær mv. en rigtig frisk og dejlig dessert. Möfling er meget flødet, men dejlig..

Dato for besøg: juni 2018
1  Tak, Lene B

Rejsende, der kiggede på Møf, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Møf? Fortæl om dine oplevelser!