“Dejligt sted og fremragende pizzaer”
Anmeldelse af Cafe Piccolina

Cafe Piccolina
nr. 3 af 654 Restauranter i Århus
Prisklasse: 10 US$ - 19 US$
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: I skolernes sommerferie (28,29,30,31), efterårsferie (42) og vinterferie (7) holder vi åbent fra kl12 med undtagelse af søndag og mandage. Fra mandag uge 43 holder vi ferielukket i 10 dage.
Anmeldt 1. maj 2022

Rigtig hyggeligt sted i uformelle rammer. Maden var præcis som den skulle være og betjeningen var venlig og præcis. Vi var 6 personer og fik alle sprøde og lækre pizzaer

Dato for besøg: april 2022
1  Tak, FamJeppesen

Anmeldt 15. april 2022

Fantastisk pizza med god smag og værdi for pengene. Romantisk og hyggeligt sted. Dog lidt hurtige til at fjerne tallerkener og glas når man var færdig - selvom andre stadig sad og nødt deres mad endnu

Dato for besøg: april 2022
Tak, thomassC8243XV
Anmeldt 13. marts 2022

Vi har nu kommet på Piccolina i over 4 år og maden samt betjeningen har altid været i top.

Hyggelig italiensk stemning og ejeren Salvo er god til at alle gæsterne til at føle sig hjemme.

Dato for besøg: marts 2022
1  Tak, A5300WRkimc
Anmeldt 18. februar 2022 fra mobile enheder

Super pizzasted. Hyggeligt. God stemning. Effektivt køkken. Små sjove beskeder på væggene. Lidt dyrt, men ok ift oplevelse og kvalitet.

Dato for besøg: februar 2022
Tak, 833kaspere
Anmeldt 29. januar 2022 fra mobile enheder

God atmosfære, service og maden var super.
600kr for antipasta, 2 pizzaer og en flaske rødvin er en super pris.
Vi kommer igen

Dato for besøg: januar 2022
Tak, SteffenAndersen1972

Rejsende, der kiggede på Cafe Piccolina, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Cafe Piccolina? Fortæl om dine oplevelser!