“Italiensk pizza når det er bedst!”
Anmeldelse af Cafe Piccolina

Cafe Piccolina
nr. 4 af 635 Restauranter i Århus
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: Vi holder ferielukket d. 20-21 Juli. Vi ønsker alle en god ferie.
Anmeldt 4. december 2018

Dejlige pizza'er og et godt udvalg af disse, god betjening og en fin italiensk stemning. Der er også mulighed for lasagne, men ikke så mange andre retter

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Conniezall

Anmeldt 2. december 2018 fra mobile enheder

De bedste pizzaer vi til dato har fået serveret i Aarhus. Sprøde med tynd bund, lækkert og meget velsmagende fyld. De bedste anbefalinger herfra

Dato for besøg: december 2018
Tak, 895beritt
Anmeldt 24. november 2018 fra mobile enheder

Har nu besøgt stedet flere gange, og har kun haft super gode madoplevelser.
Kort sagt, super lækker italiensk cafe med masser af atmosfære.
Rigtig gode pizzaer, råvarer i høj kvalitet og charmerende italienske værter.
Vi bor i Aalborg men besøger Piccolina hver gang vi er i Aarhus.

Dato for besøg: november 2018
Tak, 664trinet
Anmeldt 14. november 2018

Et helt igennem hyggeligt sted med opmærksomt personale, der hele tiden tjekker om du mangler noget.
Sort humor skal man kunne tåle - heldigvis :-)

Dato for besøg: november 2018
Tak, ElmaLomholdt
Anmeldt 7. november 2018 fra mobile enheder

Efter at have læst de gode anmeldelser fra dette sted, skulle det selvfølgeligt besøges - og man blev ikke skuffet! Uden tvivl den bedste pizza jeg har fået indenfor Danmarks grænser. God vin og god service
Vi kommer helt sikkert tilbage

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, 388teddyk

Rejsende, der kiggede på Cafe Piccolina, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Cafe Piccolina? Fortæl om dine oplevelser!