“De skønneste pizzaer”
Anmeldelse af Cafe Piccolina

Cafe Piccolina
nr. 4 af 627 Restauranter i Århus
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: Vi holder ferielukket d. 20-21 Juli. Vi ønsker alle en god ferie.
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

De bedste pizzaer vi til dato har fået serveret i Aarhus. Sprøde med tynd bund, lækkert og meget velsmagende fyld. De bedste anbefalinger herfra

Dato for besøg: december 2018
Tak, 895beritt

Har nu besøgt stedet flere gange, og har kun haft super gode madoplevelser.
Kort sagt, super lækker italiensk cafe med masser af atmosfære.
Rigtig gode pizzaer, råvarer i høj kvalitet og charmerende italienske værter.
Vi bor i Aalborg men besøger Piccolina hver gang vi er i Aarhus.

Tak, 664trinet

Et helt igennem hyggeligt sted med opmærksomt personale, der hele tiden tjekker om du mangler noget.
Sort humor skal man kunne tåle - heldigvis :-)

Tak, ElmaLomholdt

Efter at have læst de gode anmeldelser fra dette sted, skulle det selvfølgeligt besøges - og man blev ikke skuffet! Uden tvivl den bedste pizza jeg har fået indenfor Danmarks grænser. God vin og god service
Vi kommer helt sikkert tilbage

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, 388teddyk
Anmeldt 6. november 2018 fra mobile enheder

Man får en rigtig god og opmærksom betjening i restauranten. Det er et klassisk pizzasted, og de laver ganske udmærkede pizzaer.

Tak, BKC2013

Rejsende, der kiggede på Cafe Piccolina, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Cafe Piccolina? Fortæl om dine oplevelser!