“MUCHO GRACIAS”

Køkkener: Mexicansk, Fastfood, Gademad
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Jeg har nu besøgt Chido 2 gange og begge gange har været en udsøgt fornøjelse. Fra man træder ind mærkes den gode hygge og den velkomne stemning og derefter duftes den lækre mad. Jeg fik begge gangene en byg selv burrito og de var varme, hjemmelavede, tilpas stærke og fantastisk samfund! Helt klart et besøg eller 2 værd, og vi glæder os til ar få jer til København! Helt klart 5 ud af 5

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 891madsm

Anmeldt 2. juli 2016 fra mobile enheder

Chido laver skønt mexicansk mad, til ret fornuftige priser :-) jeg har desværre bare oplevet uoplagt personale alle 5 gange jeg har besøgt restauranterne på i Mejlgade og på frederiksallé :-).. Havde servicen været i top, havde de fået 5 stjerner!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, sannek978
Anmeldt 24. juni 2016

Noget af det bedste mexicanske mad, jeg har fået i Danmark! Meget velsmagende og godt med "smag". Portionerne er store, og priserne er billige. Betjeningen er altid højlig og venlig. Chido kan varmt anbefales :) Bemærk dog, at der er få siddepladser. Det er nok beregnet til at tage med, men vi bor et lille stykke ude fra byen, og er "nødt til" at sidde der.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Emma A
Anmeldt 26. maj 2016

Super dejligt, billigt og hjemmelavet Mexicansk mad. Der er god og hyggelig stemning, god service og masser af mad til prisen. Kan også varmt anbefale det til størrer selvskaber, har bla fået leveret til Mexicansk Tema fest og det faldt i god jord hos alle.

Dato for besøg: april 2016
1  Tak, Tina S
Anmeldt 5. marts 2016

De ansatte var venlige og kunne besvare spørgsmål om indholdet i guacamolen som jeg var interesseret i, da jeg ikke spiser mælkeprodukter. Betjeningen var hurtig selvom der var mange mennesker da vi ankom og en smule duggede ruder og tæt luft men maden var god og der var nok til at man blev mæt - vi bestilte begge (min veninde og mig) en holy guacamole (min uden ost) hvilket en nemt da de fylder den mens man står og bestiller. Dvs. det er frisk og man kan også selv bestemme hvad man vil have i. Personalet havde travlt men stadig smil på læben. Smagen var også rigtig god og ekspedienten fik anbefalet mig en slags sodavand eller lign. som han anbefalede... perfekt for mig som har svært ved at bestemme sig! Så alt i alt en god oplevelse hvis man ser bort fra det lidt fugtige indeklima som skyldes varmen fra maden.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, TineLykkegaardN