“Ægte fransk mad i aarhus”

Juliette Cafe & Brasserie
nr. 27 af 627 Restauranter i Århus
Køkkener: Fransk, Dansk
Beskrivelse: I hjertet af Frederikbjerg i Århus, ligger den charmerende gade; Jægergårdsgade. Her ligger ”Juliette”. Et forenklet, uformelt og hyggeligt brasserie, hvor maden er inspireret af fransk comfort food – iblandet få internationale/etniske inspirationer. Vi har med vilje tænkt at skabe et brasserie der er mere rustikt og hjemligt, hvor I kan forvente at betjeningen og stemningen er ganske uformel! Vores koncept giver dig mulighed for gode smagsoplevelser, uanset om appetitten er stor eller lille, eller om man bare vil have en hurtig bid af det franske køkken med på farten. Udover god og ærlig mad kan du nyde velsmagende øl, gode franske vine, cidre, og dejlige bobler Når vejret i sommeren viser sig fra sin gode side, kan du enten sidde i brasseriets gårdhave eller ude foran mod Jægergårdsgade, hvor aftensolen varmer i den dejlige sensommer. I særlige tilfælde er der mulighed for at leje hele brasseriet til private arrangementer såsom fødselsdage, barnedåb, mm. Er man interesseret i en frokostordning eller andet mad ud af huset, så ring hertil – det laver vi gerne! Vi håber at se dig, Bienvenue & Bon Appetit! Åbningstider: Morgen-brunch 10.00-14.00 Frokost: 11.30-16.00 Tapas: 16.00-late Aften: 17.00-late

Jægergårdsgade har mange spændende små steder. Juliette er fransk med stort F. God betjening, ærlig mad og hyggelige omgivelser, kan man forlange mere.

Tak, Fridthjof

Lækkert og godt tilberedt mad. Venligt personale og god rådgivning og vejledning. Bestemt et besøg værd igen

Tak, Safari36748728533

Længes man efter fransk stemning i Aarhus, er dette stedet. Her havde jeg en varm, hyggelig middag en kold efterårs søndag. Maden er spændende og franskinspireret, og selv en klassisk café-ret som burgeren har fået et lækkert twist.

1  Tak, astridha12

Vi var fire gæster, der heldigvis havde bestilt bord - selv om det 'bare' var søndag aften. Det lille brasserie var fyldt! Maden kom hurtigt, og var absolut i orden hele bordet rundt. To havde valgt hovedretten fra deres tavlemenu, mens to af os gik efter retter fra spisekortet, der ikke var stort men godt sammensat. Vi fik også desserter, der var rigelige. Betjeningen var hurtig og opmærksom. Eneste lille dråbe malurt i bægeret var, at bøffen var tæt på medium og ikke rare, som jeg havde bestilt. Men jeg spiser nu gerne begge dele, og den smagte god og var mør, så det gik alligevel :-) Kig I bare forbi - men bestil hellere bord først!

1  Tak, Ole S
Anmeldt 15. oktober 2018

Rigtig hyggelig Fransk Brasserie med afslappet stemningsfyldt indretning og lækker fransk inspireret mad.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Feriesommerhus15

Rejsende, der kiggede på Juliette Cafe & Brasserie, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Juliette Cafe & Brasserie? Fortæl om dine oplevelser!