“Absolut i orden!”

Juliette Cafe & Brasserie
nr. 27 af 627 Restauranter i Århus
Køkkener: Fransk, Dansk
Beskrivelse: I hjertet af Frederikbjerg i Århus, ligger den charmerende gade; Jægergårdsgade. Her ligger ”Juliette”. Et forenklet, uformelt og hyggeligt brasserie, hvor maden er inspireret af fransk comfort food – iblandet få internationale/etniske inspirationer. Vi har med vilje tænkt at skabe et brasserie der er mere rustikt og hjemligt, hvor I kan forvente at betjeningen og stemningen er ganske uformel! Vores koncept giver dig mulighed for gode smagsoplevelser, uanset om appetitten er stor eller lille, eller om man bare vil have en hurtig bid af det franske køkken med på farten. Udover god og ærlig mad kan du nyde velsmagende øl, gode franske vine, cidre, og dejlige bobler Når vejret i sommeren viser sig fra sin gode side, kan du enten sidde i brasseriets gårdhave eller ude foran mod Jægergårdsgade, hvor aftensolen varmer i den dejlige sensommer. I særlige tilfælde er der mulighed for at leje hele brasseriet til private arrangementer såsom fødselsdage, barnedåb, mm. Er man interesseret i en frokostordning eller andet mad ud af huset, så ring hertil – det laver vi gerne! Vi håber at se dig, Bienvenue & Bon Appetit! Åbningstider: Morgen-brunch 10.00-14.00 Frokost: 11.30-16.00 Tapas: 16.00-late Aften: 17.00-late

Vi var fire gæster, der heldigvis havde bestilt bord - selv om det 'bare' var søndag aften. Det lille brasserie var fyldt! Maden kom hurtigt, og var absolut i orden hele bordet rundt. To havde valgt hovedretten fra deres tavlemenu, mens to af os gik efter retter fra spisekortet, der ikke var stort men godt sammensat. Vi fik også desserter, der var rigelige. Betjeningen var hurtig og opmærksom. Eneste lille dråbe malurt i bægeret var, at bøffen var tæt på medium og ikke rare, som jeg havde bestilt. Men jeg spiser nu gerne begge dele, og den smagte god og var mør, så det gik alligevel :-) Kig I bare forbi - men bestil hellere bord først!

Dato for besøg: november 2018
1  Tak, Ole S

Anmeldt 15. oktober 2018

Rigtig hyggelig Fransk Brasserie med afslappet stemningsfyldt indretning og lækker fransk inspireret mad.

Tak, Feriesommerhus15
Anmeldt 14. oktober 2018 fra mobile enheder

Dejlig smagsoplevelse i skønneJægergårdsgade. Gaden er stemningsfuld og hyggelig. Et besøg værd for turisten. Servicen er helt i top, med venlig og hurtig betjening, der spørger om man ønsker varme tæpper til dem som sidder ude. Der er varmelamper, så det er en lun fornøjelse. Desuden en gårdhave mod baggården.
Jeg valgte, Burger veggie. ´Bøffen’ var lavet af revet selleri stegt på panden, pankofritteret selleribøf, med en rigtig sprød og god overfladestegning. Den var meget tyk og stor. Bollen var hvid uden særlig smag. Jeg ville dog have foretrukket en grovbolle, hvis jeg havde valget. Toppen var smurt med mayo og en grillet halv tomat under. Der var desuden revet kål-sellerisalat, pesto, syltede agurker- og rødløg til 115 kr. Muligt tilkøb var rustikke fritter og aioli til 35 kr, men det blev jeg glad for, at jeg ikke valgte. Var meget mæt af burgeren alene. Tak for dejlig mad,

2  Tak, 605hanneb
Anmeldt 6. oktober 2018 fra mobile enheder

Havde reserveret bord til kl. 14, 7 personer. Tjeneren var der hurtigt, vi fik bestilt og maden kom samtidig, til alle. Alt var tilfredsstillende. Priserne rimelige.

Tak, transmittinglive
Anmeldt 22. september 2018 fra mobile enheder

Juliette serverer rigtig god mad til rimelige priser. Dog, når man kun har bordet i to timer, skal der ikke gå tre kvarter inden første servering (ud af tre) er på bordet! Derfor virkede serveringen, og blikkene fra tjenerne, der flere gange kiggede på uret, ret uprofessionel. Som gæst følte man, at maden blot skulle sluges hurtigst muligt.

Dato for besøg: september 2018
Tak, 431mereten

Rejsende, der kiggede på Juliette Cafe & Brasserie, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Juliette Cafe & Brasserie? Fortæl om dine oplevelser!