“Bedste service!”
Anmeldelse af KöD Aarhus

KöD Aarhus
nr. 11 af 717 Restauranter i Århus
Prisklasse: 165 kr. - 325 kr.
Køkkener: Steakhouse
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: Restaurant KöD Aarhus er dit steakhouse, hvor du i de charmerende omgivelser kan nyde en overdådig middag suppleret med gode vine og Aarhus’ bedste betjening. Konceptet er kød af den fineste kvalitet i form af bøffer fra de bedste udskæringer fra Danmark, USA og Uruguay. De møre bøffer kombinerer du med vores lækre udvalg af sideorders og saucer. Efter middagen kan du gå om bord i vores lækre drinkskort, hvor dygtige bartendere til lyden af sprøde toner sørger for, at du kan slutte aftenen af på bedste vis.
Anmeldt 14. juni 2022 fra mobile enheder

Stemningsfulde og hyggelige rammer for middag med venner. Cocktails, vin og mad var alt til topkarakter, men det der virkeligt gjorde en forskel var den helt fantastiske service. Smilende, sød, opmærksom og utroligt vidende om både mad og vin. Vores tjener Josefine gjorde en kæmpe forskel denne aften for både vores og de andre selskaber hun tog hånd om. Tak for en fantastisk aften!

Dato for besøg: juni 2022
Tak, henrikmathiasen

Anmeldt 8. juni 2022 fra mobile enheder

Hvis du virkelig er til det bedste kød af det bedste. Også alt tilbehør er perfekt. Sprøde pommes med whisky sovs. Mums man kan bare blive ved og ved med at komme der.

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, 251nielsi
Anmeldt 28. maj 2022

Det var en meget stor oplevelse på alle plan, rigtig gode veltillavede steaks tydeligt lavet af det fineste kød. God vin, og ikke mindst god service fra bordets tjener betød at det ikke er sidste gang vi vælger at spise på Restaurant Kød. 😉

Dato for besøg: maj 2022
1  Tak, PS763158
Anmeldt 2. maj 2022

Mad, service og stemning var helt i top. Kæmpe anbefaling! Vi blev pænt taget imod og taget godt om hele aftenen.

Dato for besøg: april 2022
Tak, lassejanner
Anmeldt 6. april 2022 fra mobile enheder

Super god mad - bøfferne var stegt perfekt, sovsen varm og pomfritterne var perfekte.
Vi prøvede de 3 desserter der var og alle var tilfredse.
Alt var godt.
Især betjeningen !

Dato for besøg: april 2022
Tak, vivia695

Rejsende, der kiggede på KöD Aarhus, kiggede også på

Har du været i KöD Aarhus? Fortæl om dine oplevelser!