“Bare det bedste kød”
Anmeldelse af KöD Aarhus

KöD Aarhus
nr. 12 af 716 Restauranter i Århus
Prisklasse: 165 kr. - 325 kr.
Køkkener: Steakhouse
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: Restaurant KöD Aarhus er dit steakhouse, hvor du i de charmerende omgivelser kan nyde en overdådig middag suppleret med gode vine og Aarhus’ bedste betjening. Konceptet er kød af den fineste kvalitet i form af bøffer fra de bedste udskæringer fra Danmark, USA og Uruguay. De møre bøffer kombinerer du med vores lækre udvalg af sideorders og saucer. Efter middagen kan du gå om bord i vores lækre drinkskort, hvor dygtige bartendere til lyden af sprøde toner sørger for, at du kan slutte aftenen af på bedste vis.
Anmeldt 8. juni 2022 fra mobile enheder

Hvis du virkelig er til det bedste kød af det bedste. Også alt tilbehør er perfekt. Sprøde pommes med whisky sovs. Mums man kan bare blive ved og ved med at komme der.

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, 251nielsi

Anmeldt 28. maj 2022

Det var en meget stor oplevelse på alle plan, rigtig gode veltillavede steaks tydeligt lavet af det fineste kød. God vin, og ikke mindst god service fra bordets tjener betød at det ikke er sidste gang vi vælger at spise på Restaurant Kød. 😉

Dato for besøg: maj 2022
1  Tak, PS763158
Anmeldt 2. maj 2022

Mad, service og stemning var helt i top. Kæmpe anbefaling! Vi blev pænt taget imod og taget godt om hele aftenen.

Tak, lassejanner
Anmeldt 6. april 2022 fra mobile enheder

Super god mad - bøfferne var stegt perfekt, sovsen varm og pomfritterne var perfekte.
Vi prøvede de 3 desserter der var og alle var tilfredse.
Alt var godt.
Især betjeningen !

Tak, vivia695
Anmeldt 5. april 2022

Havde inviteret hele firmaet ud og spise og booket selskab og den store selskabsmenu til 595 pr person.
Ankom og blev placeret ved 2 separate borde, henvendte mig til tjeneren som sendte mig videre til u-imødekommen vrissen restaurant chef som absolut ikke var enig med mig i at et selskab skulle sidde ved 1 samlet bord så det var min egen skyld jeg ikke havde sagt det ved booking.
Så skulle vi igennem 4 kedelige menuer og en kop tynd kaffe...
Først tatar en kedelig tatar som jeg kun har oplevet i bedre udgaver. Herefter nogle egentlig ok friture rejer meen ikke noget særlig...
Så kom det vi havde glædet os til - kødet - serveret på DELEFADE - nej vel, serveret i store skåle hvor det nederste lag svømmede i eget kødsaft! Total uacceptabel servering af kød. Tilbehøret kunne man få i samme kvalitet på Jensen.
Derefter desserten, store tunge stykker chokoladekage, halvdelen blev levnet af de fleste, slet ikke lækker som dessert kan være.
Ja og så fik vi tilbudt kaffe som kunne være godt - men det var noget tynd sjat.
Og så en regning på 16.000 for aftenen - beklager sætter aldrig mine ben på jeres restaurant igen!

Tak, Lars J

Rejsende, der kiggede på KöD Aarhus, kiggede også på

Har du været i KöD Aarhus? Fortæl om dine oplevelser!