“5 ud af 5 stjerner”
Anmeldelse af KöD Aarhus

KöD Aarhus
nr. 12 af 716 Restauranter i Århus
Prisklasse: 165 kr. - 325 kr.
Køkkener: Steakhouse
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: Restaurant KöD Aarhus er dit steakhouse, hvor du i de charmerende omgivelser kan nyde en overdådig middag suppleret med gode vine og Aarhus’ bedste betjening. Konceptet er kød af den fineste kvalitet i form af bøffer fra de bedste udskæringer fra Danmark, USA og Uruguay. De møre bøffer kombinerer du med vores lækre udvalg af sideorders og saucer. Efter middagen kan du gå om bord i vores lækre drinkskort, hvor dygtige bartendere til lyden af sprøde toner sørger for, at du kan slutte aftenen af på bedste vis.
Anmeldt 2. maj 2022

Mad, service og stemning var helt i top. Kæmpe anbefaling! Vi blev pænt taget imod og taget godt om hele aftenen.

Tak, lassejanner

Anmeldt 6. april 2022 fra mobile enheder

Super god mad - bøfferne var stegt perfekt, sovsen varm og pomfritterne var perfekte.
Vi prøvede de 3 desserter der var og alle var tilfredse.
Alt var godt.
Især betjeningen !

Tak, vivia695
Anmeldt 5. april 2022

Havde inviteret hele firmaet ud og spise og booket selskab og den store selskabsmenu til 595 pr person.
Ankom og blev placeret ved 2 separate borde, henvendte mig til tjeneren som sendte mig videre til u-imødekommen vrissen restaurant chef som absolut ikke var enig med mig i at et selskab skulle sidde ved 1 samlet bord så det var min egen skyld jeg ikke havde sagt det ved booking.
Så skulle vi igennem 4 kedelige menuer og en kop tynd kaffe...
Først tatar en kedelig tatar som jeg kun har oplevet i bedre udgaver. Herefter nogle egentlig ok friture rejer meen ikke noget særlig...
Så kom det vi havde glædet os til - kødet - serveret på DELEFADE - nej vel, serveret i store skåle hvor det nederste lag svømmede i eget kødsaft! Total uacceptabel servering af kød. Tilbehøret kunne man få i samme kvalitet på Jensen.
Derefter desserten, store tunge stykker chokoladekage, halvdelen blev levnet af de fleste, slet ikke lækker som dessert kan være.
Ja og så fik vi tilbudt kaffe som kunne være godt - men det var noget tynd sjat.
Og så en regning på 16.000 for aftenen - beklager sætter aldrig mine ben på jeres restaurant igen!

Tak, Lars J
Anmeldt 3. april 2022

Et dejlig spisested, hvor kvaliteten er i top, fik en smagsoplevelse og den dejligste aften, som klart kan anbefales til andre, her mærker man, at fødevarerne er af topkvalitet og madkunsten er et håndværk som kommer til sin udtrykelse på tallerken. Et dejlig spisested, hvor betjeningen og modtagelsen var super og din rejse/ oplevelse starter, jeg vil gerne give 6 stjerner herfra ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Tak, torbenw284
Anmeldt 19. marts 2022

Vi havde 3 timer, men betjeningen var langsom - flere tjenere der stod og kiggede frem for at tage i mod bestilling, som så endte med at vi skulle skynde os med desserten, inden vi blev smidt væk fra bordet. Samtidig var hvidvinen til 1.000 kr. lunken - det er simpelthen ikke godt nok. Maden fejlede ikke noget, men resten haltede.

Dato for besøg: marts 2022
Tak, Mia113

Rejsende, der kiggede på KöD Aarhus, kiggede også på

Har du været i KöD Aarhus? Fortæl om dine oplevelser!