“Hygge”

nr. 12 af 620 Restauranter i Århus
Køkkener: Steakhouse
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: Restaurant KöD Aarhus er dit steakhouse, hvor du i de charmerende omgivelser kan nyde en overdådig middag suppleret med gode vine og Aarhus’ bedste betjening. Konceptet er kød af den fineste kvalitet i form af bøffer fra de bedste udskæringer fra Danmark, USA og Uruguay. De møre bøffer kombinerer du med vores lækre udvalg af sideorders og saucer. Efter middagen kan du gå om bord i vores lækre drinkskort, hvor dygtige bartendere til lyden af sprøde toner sørger for, at du kan slutte aftenen af på bedste vis.
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig god mad super service Vi kommer ca hver 4 uge. Her sidste gang, gik alt galt, men super prof personale gav os en oplevelse og en drink i baren.

Tak, L8060OIheidip

Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Mad og betjening i topklasse!
Vi har besøgt KÖD i Aarhus i 2019 og 2020. Næste gang er det en tradition....
Glæder mig allerede

Tak, JMHerning
Anmeldt 29. juli 2020

en god madoplevelse hurtig servering og et fantastisk positivt og imødekommende
personale
det var ikke sidste gang vi spiste der

Tak, torbenj802
Anmeldt 29. juli 2020

Virkelig en god oplevelse, når man går efter det gode kød, hygge og ikke mindst super betjening af personale, som ikke er bange for at anbefale og ved hvad de snakker om.

Tak, Janne_Skaeve
Anmeldt 24. juli 2020

KöD er klart min (og min kærestes) YNDLINGS-restaurant i Aarhus...!! Altid lækre bøffer - vi har ikke fundet så godt kød andre steder endnu... Ydermere er sides og især deres bearnaise til 5 ud af 5 STJERNER...!!

Kan klart anbefale KöD i Aarhus...!!

Tak, SandraL1579

Rejsende, der kiggede på KöD, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i KöD? Fortæl om dine oplevelser!