“⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️”

nr. 12 af 621 Restauranter i Århus
Køkkener: Steakhouse
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: Restaurant KöD Aarhus er dit steakhouse, hvor du i de charmerende omgivelser kan nyde en overdådig middag suppleret med gode vine og Aarhus’ bedste betjening. Konceptet er kød af den fineste kvalitet i form af bøffer fra de bedste udskæringer fra Danmark, USA og Uruguay. De møre bøffer kombinerer du med vores lækre udvalg af sideorders og saucer. Efter middagen kan du gå om bord i vores lækre drinkskort, hvor dygtige bartendere til lyden af sprøde toner sørger for, at du kan slutte aftenen af på bedste vis.
Anmeldt 2. juli 2020

Super god service, gode og søde tjener som tager sin tid for at sørge for at du får den bedst mad og god oplevelse! Der er en rigtig god stemning i restauranten.
Jeg kan helt klart anbefalde dette sted!

Tak, amandalH7699AN

Anmeldt 26. juni 2020

Hos KöD har vi hver gang fået en lækker og pragtfuld (smags)oplevelse.. Både, hvad angår maden og vinen — men i særdeleshed også servicen I aftes rundede vi af med en farverig Amaretto-cocktail.. Helt perfekt Vi glæder os til næste gang!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, CharlotteP1534
Anmeldt 4. juni 2020

Vi var to personer, som havde glædet os meget til at skulle ud og spise. Da vores førstevalg ikke havde åbent, faldt valget på restaurant Köd. Det startede også godt ud med en tjener, som var super venlig. Der var tænkt over snacks til den af os, som var glutenallergiker. Desværre kom der ikke brød til den af os, som kunne tåle gluten.
Vi blev placeret ved et bord, hvor der kravlede myrere op af væggen, på gulvet og på den person, som sad i sofaen. Vinglasset var beskidt - særligt på kanten.
Vores chateubriand havde en sene (se billede), hvilket jeg ikke mener denne udskæring bør have. Kødet virkede tørstegt og smagte brændt på kanten. Tilbehøret (fritter, majs og svampe) smagte udemærket, men var ikke det mest spændende. Der manglede tilsmagning. Bearnaisen var fin, pebersaucen en skuffelse.
Som tidligere kok er det ikke et sted, jeg vil anbefale. Der findes mange andre (langt billigere) spisesteder i Aarhus, som både er hyggeligere og mere interessante rent madmæssigt.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, anetteolesen
Anmeldt 1. juni 2020

En super lækker oplevelse med kød der smelter på tungen, og en betjening som er en oplevelse med godt sammenspil mellem gæster og tjener, kan jeg varmt anbefale et besøg på KØD.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Coastal375158
Anmeldt 27. maj 2020 fra mobile enheder

Super lækker mad med top betjening i dejlige omgivelser. Bedste steakhouse i Aarhus.
Kan klart anbefales!!

Dato for besøg: maj 2020
Tak, mettee2015

Rejsende, der kiggede på KöD, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i KöD? Fortæl om dine oplevelser!