“Lækkert”

nr. 10 af 623 Restauranter i Århus
Køkkener: Steakhouse
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: Restaurant KöD Aarhus er dit steakhouse, hvor du i de charmerende omgivelser kan nyde en overdådig middag suppleret med gode vine og Aarhus’ bedste betjening. Konceptet er kød af den fineste kvalitet i form af bøffer fra de bedste udskæringer fra Danmark, USA og Uruguay. De møre bøffer kombinerer du med vores lækre udvalg af sideorders og saucer. Efter middagen kan du gå om bord i vores lækre drinkskort, hvor dygtige bartendere til lyden af sprøde toner sørger for, at du kan slutte aftenen af på bedste vis.
Anmeldt 30. januar 2020

Super lækker mad , smilende og venligt personale og hyggelige omgivelserne. Kan helt klart anbefales.

Tak, Piagrosen20

Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Lækker mad gang på gang kan klart anbefales til alle kød-elskere!
Det eneste der godt kunne forbedres er deres udvalg af sauce ingen af dem synes jeg gør noget godt for smagsoplevelsen.

Tak, Nuser90
Anmeldt 13. januar 2020

For kødelskere. Godt kød koster og i det lys byder restauranten på fair priser. Bordet var for lille til et koncept med ‘sides’ (vi sad ved et to-personers bord) og tjeneren kunne ikke besvare spørgsmål vedrørende de forskellige udskæringer beskrevet i menukortet. Min kæreste fik rib-eye (fra Uruguay), som var velmodnet, lækkert mørt og god smag. Lige som den udskæring skal være. Jeg fik oksemørbrad som ikke var pudset ordentligt og ikke var mør. Fik dog tilbudt et nyt stykke, men da jeg fik det, var mine ‘sides’ kolde og min kæreste færdig med at spise. Dog var de 'sides' jeg fik gode (inden de nåede at blive kolde) og ligeledes var det nye stykke kød jeg fik virkelig lækkert. Måske kan de gøre det bedre og jeg har mod til at prøve igen, men vil i så tilfælde bede om et større bord som ikke befinder sig under en højtaler. Vi sad under en højtaler og musikken var således lidt for høj i forhold til den øvrige del af restauranten. Dog var akustikken god og restauranten bød på en behagelig ambiance med meget venligt personale der tydeligt ønskede at give en god oplevelse.

Tak, karinarR6632TV
Anmeldt 12. januar 2020 fra mobile enheder

Tjeneren var med til at gøre dette til en uforglemmelig aften, og maden gjorde det kun bedre! Vinen som der blev anbefalet passede også perfekt til maden.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Greedix
Anmeldt 7. januar 2020 fra mobile enheder

Anmeldelsen er for 2 besøg.

1. Besøg:. Maden var virkelig god, tjeneren kom dog med en uheldig bemærkning om at vores vinvalg til 400 kr. var den billige variant (teknisk set havde hun ret).

2. Besøg:. Tartaren var desværre noget intetsigende, det kan fåes langt bedre i Aarhus. Jomfruhummer raviolien var koldere end lunken, hvilket virkelig var en skam, da den smagte godt.
Chateaubriand var perfekt stegt og smagte fantastisk, jeg manglede lidt fylde i pebersaucen, til gengæld var bearnaisesauce god.
Den brændende kærlighed var en tand for fed, men smagte godt.

Betjeningen var fantastisk, opmærksom, smilende og behagelig.

Tak, CasperS185

Rejsende, der kiggede på KöD, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i KöD? Fortæl om dine oplevelser!